Draagzak of draagdoek?

<p>Wat bevalt jullie beter?</p><p>Op dit moment gebruik ik een rekbare draagdoek maar vind het zo'n gedoe. Uit de auto, draagdoek knopen, mijn zoon is een trappelkont dus krijg ik hem slecht erin..</p><p>Ik vroeg me af of iemand ook bekend is met de Tula draagzak?</p><p>Ik vind 130/150 nml erg veel geld.. </p>

Wij hebben niet de tula, maar de ergobaby. Waren aan het twijfelen tussen die twee. Voor de ergobaby gekozen omdat die prettiger zat. 
Zelf wilde ik ook graag een draagzak die ik makkelijk zelf aan kon doen en direct goed zat.
Het is wel veel geld idd, maar ze kunnen er ook een tijd in. Ook voor op de rug.
Ik zou vooral naar een winkel gaan waar je ze kunt proberen, pas dan kun je een goede keuze maken!

Ik heb de tula 2dehands gekocht en hij is super, nu mijn dochter ruim 6 kilo is biedt ie veel meer steun en hij is ook zo leuk om te zien. De prijs stond me ook tegen maar heb hem gewassen en scheelde mooi een hoop geld. Ik kan hem aanraden.

Mijn draagzak van little frog was ook iets meer dan €100 maar vind het zeker waard vooral omdat ik geen kinderwagen type ben en liever de draagzak gebruik, had ook eerst een doek maar dat knopen is niks voor mij!

Wij hadden eerst ook een draagdoek (ringsling), maar dat vond ik ook zo’n gedoe voor als je even snel hem erin wilde hebben.
Uiteindelijk toen hij 8 maanden was toch maar een draagzak gekocht (de Tula freetogrow) en echt spijt dat ik het niet eerder heb gedaan. Zo blij met dat ding, wat een verademing. Gaat 10x sneller en makkelijk en hij zit voor mijn gevoel veel steviger. Was voorheen altijd bang dat hij uit de draagdoek ‘schoot’ ?

Hier een Tula ftg. We gebruiken m niet zo heel veel, maar als we m gebruiken zit de kleine er super snel en makkelijk in. Het is inderdaad veel geld maar als je m veel gebruikt is ie het denk ik wel waard. Ik vond ze op mp ook nog vrij duur dus vandaar besloten een nieuwe te kopen. Wij hebben bij vonvavoom gekocht, hebben ze vaak kortingscodes :)

Wij hebben de tula geprobeerd, maar voor m'n man voegde die niet (schijnt bij langere mensen vaker niet te voegen). 
Zijn, na een probeersessie in een winkel met iemand die er goed in thuis was, uitgekomen op de ergobaby adapt. Deze bevalt ons erg goed. 
Mijn advies is dan ook, ga testen, dat is de enige manier om de juiste keuze te maken. 
De rekbare draagdoek pak ik inmiddels niet meer, de kleine man zit niet zo stevig meer nu hij zwaarder wordt.  

Hier de tula ftg. Ik gebruik de draagzak elke dag als ik met de hond naar het bos ga. 
Auto uit, draag zak om kleine erin en klaar. Zelf vind ik het erg makkelijk. Eerste paar keer even wennen. 
Maar idd je zou ook naar een winkel kunnen gaan en een paar kunnen testen om te kijken wat prettig voelt 

Terug
Bovenaan