Draagzak voor traplopen

<p>Hoi allen,</p><p>Wij wonen in een hele oude woning en de trap naar onze bovenverdieping is eigenlijk een veredelde ladder: je hebt echt twee handen nodig, vooral om veilig naar beneden te komen. Ik ben zwanger (laatste loodjes) en op zoek naar een draagzak die we kunnen gebruiken om onze baby van boven naar beneden te dragen. We hebben sowieso een mooie ergonomische drager voor langer dragen en uitstapjes e.d., maar zelfs als ik heel vaardig word in het knopen daarvan, ben ik er een minuutje of 2-3 mee bezig om die goed om te krijgen. Ik zoek dus echt iets specifiek voor de trap, wat dus niet per se heel ergonomisch hoeft te zijn (want baby hoeft slechts heel even erin), maar wel veilig! Hebben jullie ideeen? </p><p>Groetjes!</p>

Ik zou als ik jou was kijken naar een tweedehandse eenvoudige draagzak.. babybjorn, ergobaby, boba, zijn volgens mij allemaal niet ingewikkeld en wel goed, en tweedehands ook niet al te duur. Is trouwens zoiezo handig om erbij te hebben, ik heb ook die doek die je moet knopen en dat bevalt prima. Maar nu baby 6 kilo weegt hebben we ook een boba erbij gekocht zodat ik kan afwisselen.. anders gaat mijn rug het niet houden.

Misschien een ring sling of anders een Sakura bloom scout? Heb die self en bevalt super goed, is ook te gebruiken vanaf newborn tot 3/4 jaar en ziet heel mooi uit. Wel prijzig maar super kwaliteit. Anders eens marktplaats bezoeken?

Ik heb zelf een ringsling maar ook die moet je wel echt goed om doen, en minder bewegingsvrijheid bij je armen...
kijk eens naar studio romeo, dat zijn twee lussen die je kruislings omdoet en waar je je baby zo in kunt zetten. Lijkt mij voor de trap op een goeie optie. Heb ze zelf even gehad maar vond het voor lange stukken lopen niet lekker, overgegaan op doek en ringsling. 

Terug
Bovenaan