draagzak

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb een babybjorn draagzak maar ik weet niet meer vanaf welke leeftijd je kindje er in mag. Mag dat meteen vanaf de geboorte? Volgens mij moest je wachten anders was het slecht voor zijn rug ofzo?

Ik heb ook nu zo'n liggende draagzak gekocht. Lodger shelter...maar hij schreeuwt moord en brand als hij er in moet.
Iemand tips?

BEdankt alvast,
mama3007

Met een liggende draagzak geen ervaring al lijkt het me ook enig, zo'n ding. Heerlijk je beeb zo tegen je aan, maar blijkbaar vind niet elke beeb dat dus fijn.

Wij   hebben wel een buikdrager. Ze kan er op 2 manieren in, dus naar je toe kijkend, en van je af kijkend, dat laatste vind onze kleine meid het leukste. Ze is nu bijna 6 mnd en dan wordt het wel wat zwaar aan je rug / schouders, ze is 7-en-halve kg, maar dat gehobbel en lekker kijken en hangen vind ze heel fijn. (alleen het erin gaan en zelf omdoen is niet handig in je eentje).

Wij hebben 't gebruikt vanaf het moment dat ze zelf haar hoofdje een beetje rechtop kon houden. Maar niet heel lange tijd achter elkaar, gewoon om een stukje te wandelen enzo, dus hooguit 20 minuten ofzo. Voor langere tijd pak ik liever de kinderwagen.

Veel succes.

ik heb er ook een van baby bjorn en daar zit een stickertje aan de binnenkant.
het mag vanaf 7 pond, maar ik zou wel wachten tot het hoofdje een beetje stevig is.
tis wel heel leuk, vooral als ze wat groter zijn en met hun gezicht van je af mogen zitten.

Hoi,

Onze zoon van ruim 3 maanden krijgt fysiotherapie. De therapeute gaf aan dat het vervoeren in de draagzak geen probleem is vanaf 3 maanden. Dan schijnen ze nl. te moeten 'leren' hun hoofdje rechtop te houden.

Wij hebben een babybjorn buikdrager en daarin mogen ze vanaf 6 weken geloof ik. Bij ons vond Raaf het in eerste instantie verschrikkelijk, maar sinds ie 8 weken is, vind ie het heerlijk. Hij zit nog wel mijn hoofd naar mij toe en dan ligt ie heerlijk te slapen tegen mijn borst aan. Ik vind het ideaal, want ik ben afhankelijk van openbaar vervoer, fiets of lopend en niet alles is even praktisch met de kinderwagen. Dus met de babybjorm kan ik rustig met de bus ergens heen... En lopen is soms ook fijner, zeker als ik bv even met de fiets aan de hand veel boodschappen wil doen, dan hang ik mijn boodschappentassen aan de fiets en loop ik zo naar huis. HEERLIJK, het geeft lekker veel vrijheid!

Terug
Bovenaan