Draagzak

Wij hebben zowel een draagdoek als een buikdrager. Daarnaast hadden we ook zo'n babynestje die je over 1 schouder draagt. Vreselijk ding. Da's echt een afrader.

Kwa draagdoek is een tricot sleng geweldig. Nadeel is het omknopen, maar dat ding is een wondermiddel als het gaat om krampjes, huilbuien en verdere malaise. Ze kunnen er gelijk vanaf dag 1, maar zijn er ook weer snel uitgegroeid. Volgens de instructies kunnen ze er tot hun zestiende in zo'n beetje, maar ik vond 'm als rugdrager bv minder geslaagd.
Als buikdrager is het, vooral in het begin, echt een geweldig ding. Omdat de beeb helemaal ingewikkeld zit en er met geen mogelijkheid uit kan vallen, kan je er alles mee doen.

De buikdrager die we hebben is de Lascal babycarrier, daar zit een goede rugsteun in zodat het gewicht goed verdeeld wordt en niet alleen op je schouders hangt.
Voordeel hiervan is dat je 'm goed over je jas enzo aan kan doen, maar hij mag officieel pas vanaf 6 weken en zelfs dan vind ik niet dat Jasmijn er fijn in zit. Hij is echt voor wat oudere (vanaf een maand of 2.5, 3 gok ik) beebjes.

Terug
Bovenaan