draagzak

Hoi
ik zie een paar onderwerpen staan over specifieke draagzakken, die niet aan te raden zijn, lees ik.
wat is nou wel een goeie draagzak?
we zijn allebei natuurmensen, dus zullen veel gaan wandelen als ons kindje er is.
grtjs
 
Wij hebben gewoon een buikdrager van baby bjorn. Daar kan je baby al heel snel in om lekker te wandelen. Eerst met het gezichtje naar je toe, en later van je af! Ons zoontje vond het altijd heerlijk. En ze zijn ook niet zo duur. Even oefenen met omdoen en je kindje erin hangen, en dan is het een hele fijne draagzak.

Succes met je zoektocht.

Groetjes Liff
 
Hier ook helemaal fan van baby bjorn. Ik deed de draagzak altijd alleen om en dat ging prima. Gebruikte de zak ook vaak met krampjes omdat het hele 'darm gebied' dan ondersteunt werd...

Mijn beide dochters vonden het heerlijk in de zak en ik heb 'em tot ze een maand of 7 waren ook dagelijks gebruikt. Toch is de draagzak nog als nieuw......

Ze kunnen erin tot 10 kilo, dus ongeveer tot de eerste verjaardag......
 
Hier ook alleen maar goede ervaringen met Baby bjorn. Erg handig.
M'n dochter is nu 2 en nu zit ze in een rugdrager. Dat is wel prettiger als ze wat zwaarder worden.
 
Ik heb ook een baby bjorn. En dacht eerst ik koop gewoon een hele goedkope maar je merkt vooral het verschil in ondersteuning. Ik heb snel last van mijn rug. en dacht eerst dat ik geen draagzak kon gebruiken. Maar de baby bjorn heeft hele goede ondersteuning en gaat echt super goed. Nu hij zeven maanden is en 8,5 kilo vindt ik het veel te zwaar worden. Maar het zou nog makkelijk kunnen want hij zit er nog steeds goed in.

Als je baby eenmaal geboren is, zou ik met hem/haar naar de winkel gaan om er een aantal uit te proberen. Dan kun je gewoon kijken wat jij zelf het lekkerste vindt zitten. En natuurlijk waar de kleine goed in zit.

succes
 
hoi, ik heb er vanaf de geboorte in een chicco draagzak gehad is dan wel goedkoper dan een baby bjorn maar heb er ongelooflijk veel plezier van goedkoop hoeft niet altijd duurkoop te zijn de mijne was 30 euro en de kleine heeft het goed naar haar zin...
groetjes
 
Terug
Bovenaan