Draai draai draai

Nou Daley heeft het nu helemaal door, hij ging voor het eerst draaien toen hij 3 maand was en dan een paar dagen weer en niet en dan weer wel, maar hij draait nu continu (of hij moet met zijn been vastliggen in de box,hahaha.)
Wat gaat alles toch snel! Ik merk aan mezelf dat ik hem nog lekker lang baby wil houden!! (ja het is mijn laatste he!!)

Verder is het nog steeds een heel makkelijk jongetje! Hij slaapt heerlijk van 19.00uur tot 8.30 (zonder fles tussendoor)
en overdag kan hij zichzelf heerlijk vermaken en vind het prachtig om naar zijn grote broer en zus te kijken!

Groetjes Anne

hoe draait hij zich? om zijn as bedoel je?
Ja ik had ook verwacht haar klein te willen houden aangezien het de laatste is, maar ik vind het wel prima zo!
Hier ook veel plezier met haar grote broers, ze vind het idd geweldig om naar hun te kijken, soms best lastig als ze moet eten ;-)
Lekker hoor, dat hij zolang slaapt, dat halen we hier nog niet, 21.30-06.30 zitten we nu ong op!!
Geniet ervan hoor, gaat idd hard

Ik herken die drang om klein te willen houden wel. Al vind ik het ook wel weer makkelijker en leuker worden als ze groter worden. Fijn dat Daley zo makkelijk is, lekker van geniten!

@MJ: zo herkenbaar! Tim drinkt ook moeizamer als zijn grote broer in de buurt is: dan wil hij alleen maar naar hem kijken!

Daley draait van rug naar buik en terug.
Hij is bji ons de snelste, mijn dochtertje draaide met 4 maand en mijn oudste zoonje volgens mij pas met een maandje of 5.

Hier is Juliaan de hele dag aan draien en draien sinds hij heeft ontdeis niet meer te stoppen ajajjaja lief hoor zelf de box is te klein voor,dus hij lieg op de vloer op een dikke matrasje

Nou Ivo heeft dat nog niet door hoor! Hij vindt het wel leuk als ik hem help door aan zijn armpje te 'trekken', hij helpt dan wel mee. Ach we zien wel, hij is 3 1/2 maand dus hoeft nog niet.

Goh, slaapt Daley van 19.00uur tot 8.30uur zonder fles??
Ik twijfel daarover; Ivo slaapt ook vanaf 19.00uur maar ik maak hem s'morgens wakker om 7.00uur. Ik durf hem niet goed langer te laten slapen.
Ze mogen toch niet langer slapen i.v.m bloedsuikertekort e.d?

jayden is in dit opzicht heel erg lui. hij draaid wel wat met zijn bobenlichaam door achter zich te kijken maar de heupen blijven nog steeds op het matras. hij is nu een goede 19 weken maar vertikt het nog om door te draaien.

Terug
Bovenaan