(draai) duizelig

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb al sinds mijn zwangerschap regelmatig last van (draai)duizeligheid. Nu is het zo erg dat ik al bijna een maand continu duizelig ben, met aanvallen van draaiduizeligheid.
Ook heb ik steeds het idee om te vallen. De huisarts heeft mijn bloed getest en alles is gewoon goed. Ik heb 31 juli een afspraak in het z'huis voor onderzoeken aan het evenwichtsorgaan.
Ik kan bijna niet meer normaal functioneren.
Kent iemand dit probleem?

groetjes

yvonne

Hoi Yvonne,

Ik herken je probleem gelukkig niet maar ik kan me voorstellen dat het heel erg vervelend is.
Mijn moeder heeft het ook een tijd gehad en heeft (klinkt gek) ademhalingstherapie gekregen. Zij bleek "verkeerd" te ademen waardoor ze steeds duizelig werd.
Als er nou niets uit de onderzoeken in het ziekenhuis komt, zou je eens kunnen kijken of dit ook voor jou geldt. Ik neem aan dat je huisarts wel weet wie jou daarbij verder kan helpen (wat voor soort therapie).

Heel veel sterkte en ik hoop dat je er gauw vanaf komt.

Groetjes Femke

Hey!!

Ik kan je helaas niet helpen maar ik begrijp hoe vervelend het is!! Ik heb het in het begin van mn zwangerschap gehad (zelfs van de trap gevallen...) Maar dat lag aan lage bloeddruk! Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je snel een oplossing vind!

xx memke

Jee meid das lastig!

Mijn schoonzusje had ook zulke klachten ook met soms overgeven,die bleek inderdaad last van t evenwichtsorgaan te hebben,is met rust en oefingen overgegaan.

Je bent ook niet streng aan t lijnen ofzo?en geen hoge of lage bloeddruk?

Hopelijk voel je je snel weer beterder!

succes,groetjes ramona

Terug
Bovenaan