Draai poging gehad

MamavanBD

New member
Gister naar het zkh geweest om de kleine meid te laten draaien. Helaas is dit niet gelukt. Ze lag lekker met haar billen in het bekken en had er geen zin in om eruit te komen. Het is me erg tegen gevallen en heb er ook veel last van. Ben nornaal geen piepert of wat dan ook maar heb toch flink lopen schreeuwen en huilen. Ben blij dat het achter de rug is. Volgende week terug om te bespreken wat we gaan doen. Maar waarschijnlijk gaan we voor een kz.

Liefs
 
Vervelend dat het niet gelukt is.

Raar he, dat de kindjes niet willen mee werken in de buik, ze liggen denk ik zo lekker.En je hebt toch niet veel andere keuzes dan een KZ, ze gaan het toch niet blijven proberen met draaien??

 
O meid wat jammer dat het zo tegenviel! Ik vond het heel erg meevallen en het is gelukt.....die van mij was tussen 36 en 37 weken en hij was nog niet ingedaald. Misschien dat het dan makkelijker gaat.

Jammer dat je het voor niks ondergaan hebt. Als het bij ons niet gelukt was, ging ook ik voor een kzsnede hoor.......

Ik ben benieuwd wat ze volgende week zeggen!

xxxxxxxxxxxxxxxx Jessica
 
Wat lijkt me dat naar zeg! Je ondergaat een hoop ellende en stress en het haalt nog niets uit....

Ik hoop voor je dat je volgende week een oploosing krijgt aangeboden waar je tevreden mee bent.
 
O wat balen dat het niet is gelukt zeg! Hoop dat je er gauw van herstelt..

En een stuitbevalling lijkt mij ook niks,zou ik ook voor een KZ gaan...
 
Terug
Bovenaan