draaien billen

Hoi,

Mijn kindje beweegd nog erg veel. Ondanks dat ik zondag bent uitgeteld. Hij draaite veel van links naar rechts met zijn billen. Is dat normaal? Kunnen ze dat ook nog doen als ze zijn ingedaald? Succes met de laatste loodjes!

volgens mij kan dat, die van ons doet dat ook sporadisch nog.
Ze liggen met hun hoofd wel vast maar kunnen om die as nog wel rondjes draaien, dus de ene keer de voeten links, en dan weer rechts. Soort pirouet op hun koppies........

Gr. Rimke

Hi blabla & Rimke!

Mijn baby ligt ook al tijden ingedaal en draait met enorme kracht van links naar rechts met de bibs... man ik weet af ent oe niet wat ik zie, het doet zelfs pijn soms!

xxx

Hoi,

Ja kan prima! Ik ben gisteren bij de vk geweest, toen was ik 40 week zwanger.
En het hoofdje ligt ook al vast maar het drukt en draait nog vaak met de billen tegen mijn ribben aan.

Gr. Charlotte_26

Ik heb net 2 dagen in het ziekenhuis gelegen, het enige voordeel daarvan is dat mijn baby natuurlijk volledig gecheckt werd elke dag. Ik ben nu 39 +3 weken zwanger en mijn baby is ook nog steeds enorm aan het bewegen met zijn billen en beentjes. Volgens de arts is dat alleen maar goed. Het betekende bij mij bv dat de placenta hem nog voldoende voeding geeft dat ie lekker kan bewegen en alert blijft. Hij ligt bij mij ook al vast met zijn koppie, maar dat maakt hem niet uit. Hij schuift van links naar rechts en weer terug, schopt keihard. Ik vind het wel prettig, zeker omdat er zoveel dingen zijn om nu onzeker over te zijn.
Gelijk ook gevraagd of de beweging afnemen als de bevalling echt er aankomt, maar dat hoefde niet. De baby kan druk zijn tot aan het moment van bevallen.

Als je zo'n drukkerd in je buik hebt, moet je echt goed in de gaten houden dat ie een beetje zo blijft, dus als je van de een op de andere dag in ene minder bewegingen voelt... dan meteen bellen met vk of ziekenhuis.

hahahaha, fijn he!
Die van mij heb tot vorige week enorm bewogen! (lag ook eerst in een stuit).
Heb nu het idee dat het wat minder wordt. Ik was bij de verloskundige en het lag met het hoofdje nu voor m ´n bekkeningang.

Meiden, succes met de laatste loodjes!

P.s. hebben jullie het wel eens op film gezet zo ´n bewegende buik???

Hai,

Ook die van mij beweegt nog erg veel vooral savonds (word wat straks als ze geboren is) ik heb zondag de 17e uitgerekent maar het zit nog wel lekker denk ik aangezien ze ook echt hard beweegt en het soms gewoon pijnlijk is.... Heb af en toe gewoon het gevoel dat er ieder moment een hand tussen me benen eruit kan komen zon gevoel is het haha niet echt prettig dus....
Maar ja we wachten af meer kunnen we niet doen Wel heb ik vandaag bami gegeten aangezien ze zeggen dat dat helpt voor de weeen dus laten we het hopen en hebben ook wij over een paar dagen onze 2e dochter in onze armen heb het nu wel een beetje gehad die dikke buik.

Meiden ook jullie nog ffies succes met de laatste loodjes!

Groetjes Nicci

Terug
Bovenaan