Draaien in bed

<p style="text-align: left;">Onze zoon van 8.5 maand wil gaan draaien in zijn bed. Dat mag best hij mag best op zijn buik slapen. Maar meneer vind het leuk om dan alleen maar te gaan spelen en niet te gaan slapen... hij ligt al in een slaapzak die we aan de achterkant onder zen matrasje stoppen. En een dekentje stoppen we strak in... wat zou jullie tip zijn... </p>
 
Hoi hoi
ik zou juist zijn slaapzak niet vastmaken en geen deken meer gebruiken zodat hij veilig zijn hele bedje door kan rollen ?
mijn zoon gaat, ruim 2 nu, nog steeds van de ene naar de andere kant Can zijn bed en speelt ook weleens, dit duurt soms 5 minuten maar ook weleens 45 minuten maar uiteindelijk valt hij zonder huilen of mopperen in slaap! Succes
 
Wij hebben dat met onze kleine ook. En heeft net het kruipen onder de knie. Dus die staat heel vaak ook in kruip modus in bed. Wij leggen der gewoon steeds weer neer. En die draait ook heel het bed door. Leggen der steeds weer na 5 min goed en dan ineens is het over en valt ze in slaap. Maar we maken het niet gezellig als we komen. Gewoon zonder woorden weer terug leggen aai of kusje over het bolletje. Muziekje weer aan en weg. 
 
Ik liet mijn dochter altijd gewoon doen. Ze ging vanzelf slapen. Zolang he zoontje gewoon speelt en niet huilt heb je er geen 'last' van toch. Als ik zelf maar bed ging, legde ik haar recht. 
 
Ik zou zijn slaapzak ook niet vastmaken en ook geen dekentje en hem gewoon laten spelen. Hij valt vanzelf in slaap. Zeker als hij niet huilt.
 
Onze kleine man slaapt ook in een slaapzak en kruipt zijn hele bed door. Maar het is toch niet erg dat hij draait of speelt? Uiteindelijk zal hij toch vanzelf in slaap vallen. 
Vind het juist wel schattig.  Dan zit hij in zijn bedje te brabbelen, en als hij moe wordt gaat hij liggen en valt in slaap.  Zonder huilen. 
Veel succes
 
Belangrijk is dat je een bedomrander/boxomrander hebt, want, als hij zoveel beweegt, kan zijn benen/armen klemmen met alle gevolgen van dien.
Die dingen zijn altijd te duur, maar een paar onlinewinkels hebben het voor de helft van de prijs dan de rest van de winkels in NL.
 
Succes.
 
 
Ik zou m ook gewoon lekker laten doen. Als hij moe is gaat ie vanzelf wel slapen toch? 
Bedomrander zou ik niet aanschaffen. Schijnt gevaarlijk te zijn ivm verstikkingsgevaar. 
 
Terug
Bovenaan