Draaien in bed

Hallo,

Sinds een week duurt het heel lang voordat mijn zoontje gaat slapen. Hij ligt in een trappelzak, maar is steeds bezig met draaien in bed. Steeds ligt hij dwars in bed en begint hij te huilen als hij vast ligt. Heeft iemand tips/adviezen? Hij is 4,5 maand. Alvast bedankt. Natasja
 
hoi,

Wij hebben dat ook meegemaakt en ik legde hem elek keer weer terug op zijn rug maar hij wilde dus op zijn zij of buik slapen.Ik zag dat onze zoon zijn hoofdje goed omhoog kon houden en ook terug kon rollen dus toen heb ik hem laten liggen en dat ging prima.

Ik heb gehoord dat ze het fijn vinden om cantact te hebben dus daarom liggen ze ook zo bovenin het bed.

Gr. Aster.
 
Onze dochter reisde ook al erg snel en veel door het bed, ook zij ligt in een slaapzak.
Wij legde haar toen in bed op het moment dat ze echt moe was en dan hopen dat ze vrij snel zou nslapen, nu is ze 6 maanden en heeft ze haar duim ontdekt maar ze blijft door het bed reizen het gaat alleen allemaal wat makkelijker en ze weet precies hoe ze het moet doen.
Als Merel over dwars lag hebben wij haar ook wel eerst haar het zelf proberen uit te laten zoeken maar als het echt heel erg huilen was dan hielpen wij haar, nu huilt ze niet meer als ze dwars ligt omdat ze weet hoe ze kan doordraaien.
Ik zou zeggen als hij verder goed slaapt laat het hem maar uit proberen, jij bent altijd wel in de buurt om hem te helpen en je zult zien dat hij er steeds ervarenen in wordt en zich zelf leert redden.
Succes.
Corina.
 
Ook wij hebben zo'n feestbeest in bedje.....ook in trappelzak maar nog steeds was het feest. Tot we de slaapzak mee ingestopt hebben aan de onderkant. Verder lekker strak instoppen met dekentje en meneer slaapt heerlijk.....
 
Een paar weken geleden toen hij 's nachts huilde en ik hem wilde pakken voor een voeding, lag hij ook overdwars in de wieg. Het kon ook allemaal maar net! Ik heb nu 2 (lege) kruiken met hoes tegen de zijkanten van het wiegje. Zo kan hij in ieder geval niet meer overdwars terecht komen. Bij ons werkt het in ieder geval! suces
 
Hallo allemaal,

Nou de tip van Judith werkt perfekt. Hij slaapt als een roos en draait niet meer in bed. Zondagnacht moest ik er nog 5x uit en vannacht helemaal niet meer. Daar ben ik dus heel blij mee. Bedankt allemaal voor de reacties.

Natasja
 
Terug
Bovenaan