draaien in bed

A

Anoniem

Guest
Sarah is nu ruim 4 maanden en draait zich op de buik en nog niet terug. 's Nachts leg ik haar vast met een 'safe to sleep'. Maar als ik weg ga moet ik altijd dat hele ding meeslepen, ik durf haar niet los in bed te leggen omdat ze niet het besef heeft dat ze haar hoofdje opzij moet leggen als ze op de buik ligt (begint wel te komen), ze ligt altijd met haar hoofdje naar beneden in de matras ofzo! Hoe doen jullie dat? Alle tips zijn welkom!!

Liefs van Liset

Phoe dat is lastig.
Ik heb hier zelf geen ervaring mee dus ik kan je niet helpen maar ik zou me ook niet op me gemak voelen als ze zonder de safe sleep ligt.
Succes ermee!

Groetjes Rianne, mama van Thijs

Hoi!

Ik ben van najaar2006 en mijn dochter slaapt altijd met haar hoofd (plat) in het matras... het heeft niet zozeer te maken met het niet kunnen draaien van het hoofdje.. maar meer dat ze het zo het lekkerst vindt liggen.
Ik leg mijn dochter ook niet vast, en ik heb ook geen speciale matrashoes, en elke ochtend "doet" ze het gewoon nog
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar dit is mijn ervaring (nog steeds) ik vind vastleggen een eng idee...

Groetjes Debby

hai lisette,
jaap draait in bed ook vaak op buik en niet terug (in box en op kleed doet hij dat volop). Als hij wakker is in bed, hoor je dat vaak. Dus als het tijdje stil is in z'n kamertje, ga ik ff kijken hoe hij ligt en corrigeer dat zo nodig. In begin werd hij er snel wakker van,maar nu is t ogen ff open, snel aai over z'n bolletje, tut erin en hij slaapt door!! Gelukkig valt hij niet snel in slaap op z'n buik en piept hij als hij t zat is.
Mijn tip dus: check regelmatig even.
Succes ermee,
groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

Kamiel ligt in bed in een katoenen slaapzak waarvan ik het voeteneind onder het matrasje stop. Daar overheen een lakentje + deken waarvan ik de zijkanten goed instop.
Misschien heb je er wat aan...
Groetjes Leonie

goewan-mats ligt ok altijd al op zijn buik, gelukkig heb ik niet het prbleem gehad dat hij met zijn hoofdje in het matras lag. wel heb ik hem eerst ook met zijn slaapzak onder het matras gelgt alleen dat had hij al snel los.

Floor ligt ook in een slaapzak die ik stevig onder de matras prop. Daaroverheen een strakke deken of laken. Madam blijft zo redelijk goed liggen. Echt vastleggen durf ik ook niet goed, maar dit is ook nog niet nodig.
groetjes,
Ruth

Terug
Bovenaan