A
Anoniem
Guest
Jasmijn is nu 8 maanden en sinds een week of 2 beweegt ze naar alle hoeken van haar bed. Eigenlijk elke dag vind ik haar met haar hoofd aan het voeteneinde.
Ze is ook veel langer wakker nu. Ik heb haar een uur geleden op bed gelegd en steeds even gekeken zonder dat ze me kan zien. Ze ligt nu dwars en is rustig met haar voeten aan het spelen.
Ik geloof niet dat ze er zelf last van heeft, Doen jullie baby's dat ook?
Ik twijfel en beetje of ik haar dan langer beneden moet houden, maar in de box gaat ze toch wel huilen omdat ze moe is. In bed blijft ze dan nog een uur wakker maar zonder te huilen, ze is gewoon heel rustig, maakt soms vrolijke geluidjes.
Toch een soort van tot rust komen denk ik zo in haar eentje.
groeten Elke
Ze is ook veel langer wakker nu. Ik heb haar een uur geleden op bed gelegd en steeds even gekeken zonder dat ze me kan zien. Ze ligt nu dwars en is rustig met haar voeten aan het spelen.
Ik geloof niet dat ze er zelf last van heeft, Doen jullie baby's dat ook?
Ik twijfel en beetje of ik haar dan langer beneden moet houden, maar in de box gaat ze toch wel huilen omdat ze moe is. In bed blijft ze dan nog een uur wakker maar zonder te huilen, ze is gewoon heel rustig, maakt soms vrolijke geluidjes.
Toch een soort van tot rust komen denk ik zo in haar eentje.
groeten Elke