draaien in bed

A

Anoniem

Guest
Jasmijn is nu 8 maanden en sinds een week of 2 beweegt ze naar alle hoeken van haar bed. Eigenlijk elke dag vind ik haar met haar hoofd aan het voeteneinde.
Ze is ook veel langer wakker nu. Ik heb haar een uur geleden op bed gelegd en steeds even gekeken zonder dat ze me kan zien. Ze ligt nu dwars en is rustig met haar voeten aan het spelen.
Ik geloof niet dat ze er zelf last van heeft, Doen jullie baby's dat ook?
Ik twijfel en beetje of ik haar dan langer beneden moet houden, maar in de box gaat ze toch wel huilen omdat ze moe is. In bed blijft ze dan nog een uur wakker maar zonder te huilen, ze is gewoon heel rustig, maakt soms vrolijke geluidjes.
Toch een soort van tot rust komen denk ik zo in haar eentje.
groeten Elke

Chloë is ook erg verliefd op haar bedje!
Ze ligt er ook heel vaak te spelen, zonder te slapen. Ik laat haar lekker liggen, want idd. in de box ofzo, zet ze het op een krijsen.
En vaak valt ze toch wel in slaap.
Sil

en vanmorgen lag ze ineens op haar buik te slapen, zo'n gek gezicht! Ze heeft zich in totaal nog maar 3x omgedraaid. Blijkbaar kon ze niet meer terug. Tc tijd voor een slaapzakje denk ik. Of zou dat niet helpen?
groeten Elke

hoi,

Daan ligt ook wat langer wakker in bed. En in de box liggen vind ie dan helemaal niks! Ik twijfelde ook weleens: wat nu? Maar aangezien hij dus best lekker ligt in bed, vind ik het prima.
Daan draait ook alle kanten op in bed! Ik vind het wel grappig al schrik ik er soms ook nog van. Dan ligt hij met zijn beentjes omhoog, tegen het voeteneinde aan. Ziet er niet uit, maar hij lacht wel! Nou ja, ik hoor het wel meer om me heen, dat gedraai van baby's.

gr Anita

Oh, ik zie dat we net na elkaar iets geplaatst hebben  

Daan slaapt in een slaapzakje, voor hem maakt het dus niet uit! Hij is nog geen buikdraaier, dus dat kan ik je niet vertellen. Maar voor het rond schuiven in bed..Daan gaat alle kanten op.

gr Anita

Hoi Elke,

Heather is nu 7 maanden en draait zich alle kanten om, het is echt van voor naar achter, van links naar rechts... ín een slaapzakje.

Ze kan 's avonds ook rustig nog een half uurtje liggen te rommelen met haar doekje en haar speel-nijntje-ding terwijl ze echt doodop was toen we haar naar bed brachten. Ik snap het zelf niet helemaal, maar zolang ze niet ligt te huilen ofzo zal ze het wel naar d'r zin hebben.

Groetjes, KT

Isis ligt ook regelmatig te spelen/kletsen/kraaien in bed, meestal als ze wakker is na een slaapje, maar ook weleens als we haar moe in bed hebben gelegd. Mij lijkt het wel een goed teken, voelt ze zich happy op haar kamertje, in haar bedje!  'smorgens ligt ze weleens op haar dekentjes (in slaapzakje) of is ze helemaal naar boven geschoven, kom ik binnen gaan die beentjes de lucht in, zo ontzettend lief
x Esther (Isis 29-11-06)

Hier blijft ze ook echt niet meer netjes op 1 plaats liggen in bed hoor! Hahaha vanmiddag nog, in 1 keer een geschreeuw!!!! Mijn vriend gaat kijken (ik was winkelen), had ze zich op de buik gedraaid en kwam ze dus niet meer terug! Hahaha! vind het ook nog grappig af en toe, dat kopje van haar op zo'n moment....
En verder inderdaad in de gekste posities, helemaal boven in bed, dwars in bed, helemaal op de kop (hoofd aan voeteneind) en noem maar op!

En hier is het trouwens ook best vaak (vooral de laatste tijd, en overdag) dat ze eerst een tijdje aan het "spelen" is in bed, terwijl ze dan toch echt wel moe is en beneden niet meer tevreden is! Ze vind het dan heerlijk om in haar bedje lekker rustig te liggen, en valt vanzelf dan in slaap na een tijdje. Denk dat het ook inderdaad een goed teken is, dat ze zich lekker voelen op hun kamertje!

Terug
Bovenaan