Draaien met het hoofdje

Hallo,

Tess draait zo met haar hoofdje, vooral als ze in bed ligt, ze ligt soms echt te slaan met haar koppie. Ze doet dit in haar slaap  en als ze wakker is. Zijn er meer mensen die dit herkennen? Maak me een beetje zorgen, ook wordt haar achterhoofdje kaal van dit gedraai!  

Groetjes Nands, mv Tess 12wk

Hai Nands

Alhoewel Evi wel een druktemakertje is, doet ze dit niet zo zeer met haar hoofdje.

Echter, een vriendin heeft een kleine man die dit al vanaf zijn
geboorte doet en dan ook echt heftig. Dit is zijn methode om in slaap
te komen. Hij heeft dit van zijn vader die dit ook in zijn jeugd
deed.En in zijn slaap doet hij dit ook nog overigens.

Het mannetje mankeert echter niets... en met zijn vader is het ook goedgekomen zo te zien.

Maar.. als je inderdaad zorgen maakt, dan toch even vragen aan het cb of arts.

Hopelijk kunnen zij je zorgen wegnemen.

Liefs

Daan

Dit klinkt bekend! Ook mijn dochter draait met haar hoofd van de ene kant naar de andere kant. Dit doet ze inderdaad zowel in haar slaap als wanneer ze wakker is. Ik heb niet het idee dat het kwaad kan, behalve dan dat haar haar wat lijkt uit te dunnen op haar achterhoofd. Jammer van dat mooie, zachte haar.  

Jente doet dit ook veel! Niet heel snel achter elkaar maar ik zie hem wel heel vaak de ene keer naar links kijken en de ander keer naar rechts.
Ook Jente heeft een kalen plek precies achter op zijn bolletje. Dit is volgens mij wel normaal hoor. Op het KDV waar ik werk hebben vaak ook al die kleintjes een kaal plekje op hun bol!

Groetjes Fenneke en Jente (12 weken)

hoi hoi

dit zie ik bij sophie ook, ze slaat dan wel niet met haar hoofdje maar draait haar hoofdje wel hevig heen en weer in haar bedje....
ze lijkt nu net BA ( van the A-team) an de ijkant wordt ze kaal en achterop ook.....

vlgs mij hoort het erbij....

van dat "slaan" weet ik niets ws kan je het even navragen bij het cb..

liefs tobi

hoi,
jasmay doet dat ook....ze heeft vrij donker haar en nu heeft ze dus zo'n kale plek op haar hoofd, gelukkig wordt het winter dan kan ze een mutsje op
een paar dagen geleden, als ze op mijn schouder lag om te boeren na het drinken dan ging ze ook wild op en neer van de ene wang naar de andere...volgens mij had ze jeuk door de droogte van haar huid of pukkeltjes die irriteerde?
nu smeer ik haar gezicht in met vaseline en nu gaat het beter.....enne, dat haar groeit wel weer aan!
groetjes lot.

Terug
Bovenaan