Draaien ni slaap / Kindival

Hallo allemaal,

Ik heb een zoontje van 9 maanden die nu 's nachts op zijn buik gaat slapen. Hij draait zelf op zijn buik en slaapt dan lekker door. Maar op een gegeven moment is hij dit zat en wil terug, maar kan dit niet. Brullen.... speen er in en ik weer naar bed. Hij slaapt dan gelijk verder maar een uurtje later is het weer hetzelfde verhaal. En een uurtje later weer. Erg vermoeiend voor ons beide. Hij is dan natuurlijk uit zijn vaste slaap. Nu heeft iemand gezegd dat ik Kindival moet gebruiken van VSM, maar dit geef ik nu een week maar ik zie geen verbetering. Heeft iemand tips/ideen. Alvast bedankt, Gr. Amy
 
heb geen antwoord op je vraag. ben alleen wel benieuwd wat kindival is.
Onze dochter is 7 maanden, slaapt s nachts ook vaak onrustig. Draaien en dan de speen weer kwijt. Inderdaad vermoeiend om er steeds uit te gaan.


 
Ik gebruik ook kindival, bij mij werkt het prima, we zijn begonnen met 4 tabletten en zijn het afgaan bouwen naar 1 tablet, en die geven wij bij de laatste fles. Je begint het pas te merken na ongeveer een week, het kan zelfs zo zijn dat het in het begin erger wordt maar het moet afnemen, tenminste bij ons dan.
Veel sterkte ermee, ik weet hoe het is, nachten zijn wij wakker geweest.

Groetjes Geriena
mama van Mitchel 8 1/2 maand
 
Terug
Bovenaan