A
Anoniem
Guest
Hoi ik ben 36 zwanger en mijn baby ligt nog steeds stuit en dat is al sinds een maand een vast feit en er is geen verandering in tot nu toe. Afgelopen Donderdag had ik mijn laatste echo en daat lag ie natuurlijk weer met zijn kont naar beneden en lekker breeduit. Ik heb te veel vruchtwater en nu blijkt dat de baby ook niet bepaald de kleinste is en toch wel erg boven het gemiddelde zit. Ik heb Woensdag een afspraak met mijn iegen arts om te bespreken of we gaan draaien of snijden. Ik moet heel eerlijk zeggen en ik weet dat dat best egoistisch is, dat ik het zat ben. ik ben al 2 maanden thuis met een bekken instabiliteit waarbij de pijn niet meer te harden is dus ik heb zoiets van zet het mes er maar in. Terwijl in het begin van mijn zwamgerschap mijn grootste angst juist een keizersnede was. Nu vind ik alles best als ie er maar zo snel mogelijk uit komt. Wie heeft hier ervaring mee? Heeft het zin met veel vruchtwater te draaien? Heeft het zin een grote baby te draaien? Hoe naar is een Keizersnede. Ik weet dat we in principe gebouwt zijn om natuurlijk te bevallen maar ja, hij had ook al lang moeten draaien. Alle meningen zijn welkom.
Groetjes, Vosje
Groetjes, Vosje