draaien............pfffft

A

Anoniem

Guest
hoihoi,

mijn dochtertje van 5,5 maanden rolt van haar rugje naar haar buikje sinds 2 weken. Heel leuk natuurlijk en dat vindt ze zelf ook. Zodra ik haar ergens wegleg ligt ze binnen 1 seconde op haar buikje. Dat houdt ze even vol tot ze begint te jengelen (zal dan wel te zwaar zijn) en dan rol ik haar weer terug, maar 1 seconde later, hup weer terug en dat blijft  zo doorgaan tot ze echt te moe is. Best vermoeiend, want het lijkt nu of ze best veel jengelt/huilt en ze is snel moe. Ik heb soms echt zoiets van, wat zal ik nu weer eens doen met haar.
Verder wil ze ook alles zien en vindt ze het niet leuk om niemand in het zicht te hebben.
Hoe is dat bij jullie?

bedankt,
groetjes
petra

hoi

ppfff heeeel herkenbaar,
hier gaat het psies hetzelfde,
ik zet hem nu vaak gewoon een tijdje in de wipstoel, is hij ook dan wel snel zat
ik weet ook niet wat ik er aan kan doen, maar hoop dat hij snel terugdraaid

Poeh hé dat lijkt me idd vermoeiend, maar ja je doet er weinig aan!!!
Ons dochertje is 6 mndjes en heeft het nog niet zo door, maar gaat ook niet lang duren dus we wachten af!!! Hoop dat het meevalt en anders maar niet is toch mooi weer een mjilpaal toch!!!
Succes meiden!!!

Liefs sandy

hier precies hetzelfde
vraag haar ook als je het niet leuk vind waarom doe je het dan?
maar goed dat weet ze zelf ook niet haha draai haar gewoon terug en anders idd in de wipper
ik heb een tweeling zijn 18 september een half jaar Jasmijn doet dit idd ongeveer twee weken terug en Martin al sinds 3 augustus en geen problemen mee die gaat dan ook op zijn buik slapen en vind het alleen maar leuk om zich heen te kunnen kijken

succes en groetjes Elena

Dat is inderdaad even een vermoeiende periode. Floor heeft dit ongeveer 2 weken gedaan, toen kon ze ook ineens terugdraaien. Nog maar eventjes volhouden dus!
Draai ze!
Ruth

hoi!

Sarah kan nu sinds 3 weken draaien, maar ook nog niet terug. Ze houd het wel steeds langer vol op de buik, dus dat scheelt weer. maar als ze te driftig of ongeduldig wordt dan zet ik haar in de wipstoel. Als ik even weg moet bij haar zet ik haar ook even de wipstoel. Ze wil er heel graag inzitten, en zo kom ik ook nog ergens aan toe!

Groetjes Liset, mama van sarah 20-04

Terug
Bovenaan