Ik ben vandaag precies over 5 weken uitgerekend van ons 1e kindje. Dit is m'n 2e week van m'n zwangerschapsverlof en ben nog druk bezig met wassen, opruimen, schoonmaken en de laatste dingen regelen. Vanwege m'n medisch indicatie [in het verleden een te snel werkende schildklier] loop ik bij de gynaecoloog en moet ik in het ziekenhuis bevallen, vind ik geen probleem verder. Morgen weer naar de gynaecoloog en dan gaan ze voor de 3e keer proberen, ons kindje te draaien. Vorige week heeft de gyn het al geprobeerd, zonder resultaat en 3 weken geleden ook al geprobeerd zonder resultaat. Ik had alleen de rest van de dag een beurse en gevoelige buik! Dat ik zelf pijn heb vind ik geen probleem, maar ben meer bang voor ons kindje. Want er wordt echt geduwd en gesjort op/aan m'n buik. Ik heb nog niet het idee dat het nu al met het hoofdje naar beneden ligt, dus zie een beetje op tegen morgen. Bij de andere keren was het gewoon een controle bezoek bij de gyn en wist ik niet dat hij het ging draaien, nu wel. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben zo bang dat ons kindje letsel oploopt. Of dat de navelstreng om het nekje zit en er met het draaien daar iets verkeerds mee gaat.......