draaien....

Vanaf dat Lasse 2 weken oud is draait hij van buik naar rug af en toe draaide hij wel eens van rug naar buik....

Maar vanaf gister kan je hem niet op z'n rug leggen of ...hup....hij ligt op z'n buik...

Hij heeft zelf de grootste lol en Nova staat er op een stoeltje bij en moedigt hem maar aan met : koetso tmannetje....

Ohhhh het gaat zo snel...en hij is onze derde en laatste....
Elke dag een beetje meer afscheid nemen van dat hele kleine baby zijn....snik snik...

Maar aan de andere kant natuurlijk overlopen van trots....

Liefs Randy

Hoi!

Jurre draait ook al sinds een aantal weken van buik naar rug. En sinds afgelopen vrijdag ook van rug naar buik. Dat gaat echt snel! Hoe hij door moet rollen begrijpt hij alleen nog niet haha...

Groetjes,
Marientje

Milou draait alleen nog van dr buik naar dr rug, Leuk he hoe de broer en of zus kan aanmoedigen, Jasper zegt ook de hele tijd goedzo miejoe als ze iet van hem aanpakt of probeert te draaien.

Hoi Randy,

Leuk he die ontwikkelingen en idd wat gaat het toch snel....ff een vraagje aangezien jij al heel wat ervaring hebt....
dat omrollen van rug naar buik in bed, kan dat geen kwaad?
Wat nou als ie met zijn snoetje in het matrasje beland?
Levi van mij begint nu een beetje te rollen en ik ben bang dat ie dat in bed ook gaat doen en dat we dat moeilijk in de gaten kunnen houden...
Hoe beleven jullie dat?

groetjes Kim

Nova heeft het nooit gedaan en Lasse doet het tot nu toe gelukkig ook niet.
Soms valt hij in de box in slaap op zijn buik maar ik kijk dan zo vaak dat ik hem toch maar weer omdraai.

Ik doe Lasse een slaapzak aan in bed, en het onderste stuk stop ik achter tussen matras en deken en dat gaat tot nu toe goed....

Liefs randy

Terug
Bovenaan