draaien

Vandaag heeft onze zoon laten zien dat hij zomaar van zijn buik naar zijn rug kan draaien uit zich zelf. Vroeg mij af of die niet al erg vroeg is? Zijn er al meer die dit kunnen?

hey hey

das zeker al heel vlot!!

onze zoon is van 12 mei die rolt soms van zijn rug naar zijn buik maar ik denk niet dat hij dat bewust doet dat gaat denk ik gewoon toevallig haha... hij pakt wel al dingetjes vast en zijn handjes zijn favoriet!! vooral in zijn mond.. nou ja alles verdwijn in zijn mond op het moment wat hij vast pakt dus dat gaat helemaal goed!!!

Mijn zoon is van 1 mei, met 10 weken draaide hij van rug naar buik (maar doet dit alleen als hij er zin in heeft, anders zet hij het op een krijsen ;))
Hij draait al een tijdje naar zijn zij, komt alleen nog niet op zijn buik (vanaf zijn rug) komt wel telkens een stukje verder...hij hoeft af en toe alleen nog even zijn hoofd omhoog te tillen, maar dat snapt hij volgens mij nog niet.

onze uk draaide zich binnen een paar dagen al eens om maar dat kan nooit bewust zijn geweest:) hij begint zich nu op zn zij te draaien en dat gaat zonder al te veel moeite. Denk dat hij binnenkort wel doorrolt. Quinn is van 11 mei...

falko draait nog niet... is van 19 mei... maar is wel al echt aan het verplatsen... te minsten als die even ligt schuf die zo 10 cm op... kost wel veel moeite... maar draaien.. nee geen intressen in denk ik... wel krijsen als die ander om wil liggen...
pakt nog niet echt iets vast... maar als die toevallig wat vast heeft gaat het zo zijn mond in... voor al zijn vingers... en zijn duim... :S

Terug
Bovenaan