Draaien ....

Hallo allemaal!!

Wij zijn vollop aan t genieten van elkaar, en Aaron is daarbij vaak het middelpunt, hahaha.

Nu is hij de 3e en tóch weet ik niet meer wanneer een baby 'normaal' gaat draaien.

Feit is, Aaron is nu ca 14 weken en draait hupstiewups op zn buik als k m op zn rug leg. Zo ongeveer sinds dattie 12 weken is...
Is dat niet vroeg?

Naja, maar hopen dattie nog even wacht met op zn buik slapen...

Hoe gaat t bij jullie??

Wens jullie allemaal een fijne adventtijd en prettige feestdagen toe!!

Liefs Gerrie

normaal draaien ze zo rond de 6 maanden teminste dat deden mijn 2 zoons,maar mijn dochter bijna 12 weken kan ook al bijna op haar buik draaien dus das zeker wel op tijd.
gr septembermama

Hai ..Hier sept mama die haar tweeling in augustus heeft gekregen..
Mijn twins zijn nu bijna 4 maanden en hebben nog niks met draaien...zij waren ook 3 weken te vroeg en heel erg klein..Dat waren mijn eerste en derde dochter ook en die draaide met 6 maanden pas..
Mijn tweede dochter was een baby geboren met 41 weken en 3860 gram en lag al met 4 maanden zelfstandig op haar buik,..
Ieder kind doet het op zijn eigen tempo en als je kindje zelf draaid is hij /zij nooit te vroeg of te snel.

Mijn zoon was 5,4 mnd, mijn oudste dochter 8 mnd (maar had een spreibroek) en mijn middelste dochter was 6 mnd. Onze kids zijn niet zo snel. Mij middelste dochter is nu 16 mnd en loopt nog niet.

Dus Aaron is wat mij betreft best snel!!

Gewoon lekker verder genieten!

Stein draaide ook al toen hij nog geen 4 maanden was. eerst alleen van buik naar rug en een paar dagen later zelfs al terug.. hij rolt de hele box door! ( hij is nu net 4 maanden)
Mijn oudste begon met rollen/draaien toen hij bijna 5 maanden was en dat vond ik al snel haha

Sterre is 15 weken oud en draait sinds een paar dagen als ze op haar buikje ligt naar haar rug. als ze op haar rug ligt probeert ze het wel maar het lukt haar nog niet maar dat zal niet lang meer duren.

Terug
Bovenaan