draaien

hoi allemaal...

draaien jullie kindjes al in de box of in bed?
onze man nog niet en ik heb ook niet het idee dat hij dat vandaag of morgen wel gaat doen.
vanaf wanneer is dit een beetje normaal?
hij is van 20 okt.

liefs

Alina doet t,ook nog niet wel d,r hoofdje omhoog en proberen billetjes omhoog te tillen alr k,d,r verschoon handjes en voetjes bekyken lachen en sinds vandaag hardop lachen ggg zeggen

Noëlle is van 6 okt. Ze wil wel op haar buik draaien alleen lukt dit nog niet ze is zo aan het draaien op haar rug dat ze op haar zei komt te liggen en begint dan te huilen dat ze op haar buik wil.

Als ze op haar buik ligt dan draait ze wel terug op haar rug.

Verder draait ze door de box heen.

leuk is dat he het hardop lachen horen :)

Mijn zoontje is van 16sept en draait nog niet.. Tilt zijn billen wel op maar thats it.. Komt vanzelf, een is er sneller in dan de ander.

mijn zoontje is van 15-10 en kon al vroeg van buik naar rug rollen maar deed het vrijwel nooit omdat hij veel te druk was om te proberen vooruit te komen...ik had hem vanmiddag even op zijn buik gelegd, om mn haar te doen...ineens is het huilen geblazen...hahaha was hij omgerold en met z'n hoofd tegen het ledikant gekomen!van rug naar buik begint hij ook druk mee te worden, alleen dat laatste stukje lukt niet haha.... is,billen omhoog en afzetten is hier ook favoriet en verder draait hij ook door de box heen maar ik moet wel zeggen dat mijn zoontje heeeeel erg actief en temperamentvol is.op het cb zeggen ze dat die kindjes vaak snel zijn met de ontwikkeling...

Terug
Bovenaan