Draaierig/misselijk...wat kan dat zijn?

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik heb de laatste dagen een beetje last van misselijkheid (nou ja, meer weeig) en een beetje draaierig. Soms zie ik dan wat vlekjes, maar das niet altijd.
Ik slaap nog steeds niet fantastisch, dus misschien is het gewoon  vermoeidheid? Soms lees ik een topic over zwangerschapsvergiftiging en dan ga ik me zorgen maken
Groetjes,

NathalieMS
(33w+1)

Herken je klachten helaas maar al te goed. Volgens mij niets om ons zorgen om te maken. Tis alleen allemaal erg lastig. De stipjes/vlekjes zie ik als ik me te snel beweeg en buiten adem raak (en dat is al heeeeel vlug). De misselijkheid komt volgens mij doordat de uk de maag induwd en er dus zuur teruggestuurd wordt. das ook erg pijnlijk vind ik.
Ik heb inmiddels zo'n waslijst met ongemakken dat voor mij de bevalling niet snel genoeg kan komen. ben het zooooo zat!
de laatste loodjes!!!!!!!!!!!!!
xxx Annet

Misselijk ben ik ook wel eens, volgens mij komt dat inderdaad doordat de baby tegen de maag drukt. Draaierig ben ik niet, maar   zou het niet je bloeddruk kunnen zijn, dat die wat laag is misschien?

oh trouwens als je je zorgen maakt moet je gewoon even met de vk bellen, beter een keer teveel gebeld dan een keer te weinig!

Ik zou voor de zekerheid toch altijd even de VK bellen want de dingen die je omschrijft zijn wel symptomen van zwangerschapsvergiftiging. Je kunt hiermee niet voorzichtig genoeg zijn. Nu ben ik zelf af en toe ook duizelig en zie ik vlekjes maar bij mij komt dit echt doordat mijn bloeddruk juist te laag is en ik bloedarmoede had. Nu ik ijzer en multivitaminen slik gaat het beter. Succes er mee.

Terug
Bovenaan