Draaipoging mislukt

Zoals de titel al zegt, is de draaipoging gistermiddag mislukt. Op de een of andere manier konden ze beeb niet goed vaspakken waardoor hij halverwege bleef steken. En ik kan zeggen dat het best heel gevoelig is als ze met z'n tweeen in je buik aan het graven zijn.
Ze zijn wel een kwartier bezig geweest, nadien waren we alledrie nat van het zweet.
Als beeb nu in een accepteptabele stuit gaat liggen en misschien wat indaalt, mag ik een stuitbevalling doen. Maar als dat over 3 weken nog niet het geval is, dan wordt het een keizersnee. Ik ben 23-4 uitgerekend, dus dat zou dan betekenen dat beeb 15 of 16-4 wordt geboren. (onze oudste is 13-4 jarig, we houden het leven enerverend;-) )

Ik heb nu wel wat meer rust in mijn lijf, ook omdat we alles proberen om beeb andersom te krijgen. Als het dan een KS wordt heb ik iig mijn best gedaan. (en de gynaecoloog ook)
Vanaf nu heb ik dus elke controle bij de gyn en dus ook elke keer een echo, dat vind ik wel weer leuk.

Ben heel benieuwd wat er gaat gebeurn, maar ik hou er rekening mee dat het een KS wordt, alles anders valt dan reuze mee. En we hebben over drie weken gewoon een baby, dat is ook wel prettig om te weten.

Gr

Hoi,

jammer dat het niet gelukt is ja, zeker niet als het zoveel energie kost! Weet niet of het nog kan, maar wel eens aan alternatieve draaimanieren gedacht? Weet alleen de naam niet meer. Kost bij mijn weten weinig energie en heb zelf dan zoiets van: waarom niet proberen?
Aan de andere kant heb je nu wat meer rust (FIJN !!!) en ook een datum om naar uit te kijken.

Succes ermee!

Natasja

Jammer dat het niet gelukt is. Ik heb zelf wel een geslaagde draaipoging ngehad een paar weken geleden (ben eigenlijk al uitgerekend, maar kleine wil nog niet).

Kunnen ze het misschien niet nog eens proberen of wil je dat zelf niet? Ik weet namelijk wel dat onze uk het heel fijn vond om omgedraaid te zijn, daarna werd het namelijk een stuk rustiger in mijn buik, alsof die kleine dacht: hè hè eindelijk!

Ik vond het ook behoorlijk gevoelig, alsof mijn huid ieder moment kon openscheuren, maar bij mij heeft het niet zo lang geduurd gelukkig!!

Succes verder en hopelijk draait je eigenwijsje zelf nog om voor de indaling.

Nou, ze zijn een kwartier bezig geweest met zijn tweeen en voor die tijd was mijn buik striaeloos, nu helaas niet meer.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat beeb zich al omgedraaid heeft, zo voelt het nu tenminste. Maar hij kan mij ook erg voor de gek aan het houden zijn. Moet morgen weer naar de gyn, dan zien we wel weer.

Nou, ze zijn een kwartier bezig geweest met zijn tweeen en voor die tijd was mijn buik striaeloos, nu helaas niet meer.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat beeb zich al omgedraaid heeft, zo voelt het nu tenminste. Maar hij kan mij ook erg voor de gek aan het houden zijn. Moet morgen weer naar de gyn, dan zien we wel weer.

He Clasce, dan zitten we in hetzelfde schuitje!!!!
Mijn baby is ook niet meer te keren. Juist omdat ie al ingedaald is (ik mag dus wel een stuitbevalling doen tot 18 april, week 40, en dan wordt het een ks) Ze probeerde nog onder mijn schaambot om het kontje te pakken. Dat mislukte. De baby ligt hier in onvolkomen stuit, dus met de benen in de lucht, de beste positie voor een evt. stuitbevalling.

Raar he, dat je dan niet meer overtijd gaat lopen.
Ook hebben wij een jarige in april, 30 april, dus die verjaardag kunnen we mooi niet meer inpikken!
Misschien is dat moxatherapie nog wat voor jou???
Sterkte!!

Terug
Bovenaan