Mijn man en ik twijfelen ontzettend wat we gaan doen. Waarschijnlijk krijgen we een draaipoging om nog te proberen de baby in hoofdligging te krijgen. Nu hebben we ons even ingelezen op het internet en daar lees je erg veel verschillende verhalen.. Ook lees je dat er toch best wel wat risico's kunnen zijn. Dan ga je je afvragen "Willen we dit eigenlijk wel?" en zou het nut hebben? Ga je de stress/spanning aan met een draaipoging? stress en spanning zijn uiteindelijk ook niet goed voor mij&de baby..
Of laat je de natuur zijn beloop en hoop je dat de baby nog draait, en anders leg je je erbij neer dat het dan een keizersnede word?
Zoveel vragen en dingen, het is ontzettend lastig!
Natuurlijk zijn we ook erg benieuwd wat de verloskundige ons maandag gaat vertellen en adviseren& wat de gynaecoloog verder gaat zeggen.. en dat wachten we met spanning af! Maarja het houd je toch bezig als je moet wachten..
Wat zouden jullie doen? Ik weet dat er een paar zijn die het al gedaan hebben en die het nog krijgen..
Of laat je de natuur zijn beloop en hoop je dat de baby nog draait, en anders leg je je erbij neer dat het dan een keizersnede word?
Zoveel vragen en dingen, het is ontzettend lastig!
Natuurlijk zijn we ook erg benieuwd wat de verloskundige ons maandag gaat vertellen en adviseren& wat de gynaecoloog verder gaat zeggen.. en dat wachten we met spanning af! Maarja het houd je toch bezig als je moet wachten..
Wat zouden jullie doen? Ik weet dat er een paar zijn die het al gedaan hebben en die het nog krijgen..