draden trekken..?

A

Anoniem

Guest
hallo dames!

Ik lees vaak dat jullie het over 'draden trekken van het slijm' hebben..? Ik heb er op gelet maar ik begrijp niet echt hoe ik dat moet zien dat je er draden van kan trekken. Ik heb t gevoel dat ik dat helemaal niet heb. Als ik in mn vruchtbare periode zit dan heb ik heel helder slijm ( ik heb dan wel elke dag een inlegkruisje in) maar ik zie de draden niet??. Hoe lang is je vruchtbare periode 9 dagen toch..? als dat zo is dan zit ik nog erin maar ik heb nog steeds helder slijm. Ik weet niet of dit goed is. Mijn NOd was 23augustus,   ik heb 28 en 30 augustus-, 1-3-4-6-10- en 11september geklust. Als het goed is begon 5 september mijn vruchtbare periode heb ik dan op de goede dagen geklust of..? En zit ik er nu nog in. IK ben vorige keer naar de dokter geweest omdat ik me zorgen maakte ik ben nu al 9maanden bezig en nog stees niks. Ik denk dat veel vrouwen dat hebben. Maar hij zij tegen mij dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat hij me nu nog niet kan onderzoeken omdat we nog jong zijn en het zijn beloop moet geven. Ik vertrouwde heb wel. Mijn man is een actieve sporter ik drink en rook niet dus ik denk dan ook niet dat er wat aan de hand is.(toch wil ik dat het snel komt!) maar wie antwoord vind op mijn vraag please let me know!!

groetjes souraya

Hoi Souraya!
Ik heb er even gauw een rekensommetje op los gegooid, ervan uit gaande dat je een normale cyclus van 28 dagen hebt, dat schreef je namelijk niet in je berichtje...
Anyway, als 23 aug. de eerste dag van je laatste ongesteldheid is dan heb je als het goed is de 6e je eisprong gehad. Je hebt ca. 5 vruchtbagen voor je eisprong en op de dag van je eisprong ben je natuurlijk het vruchtbaarst. Je hebt dus perfect geklust..., zeg maar. Je volgende NOD zou dan ca. 14 dagen na je eisprong zijn, bij jou dus 20 sept.
Maar nogmaals, ik weet dus niet hoe lang jouw cyclus normaal gesproken is. Wat je altijd aan kunt houden is dat je NOD 14 dagen na je eisprong is, als je dus een cyclus van 26 dagen hebt (om maar een voorbeeld te geven) dan had je je eisprong 4 sept.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Oja, en over dat (cervix)slijm. Het ziet er niet uit als draden maar als je het tussen  duim en wijsvinger  zou nemen en je trekt ze daarna uitelkaar dan trek je er een draadje van. Op die manier kun je cervixslijm herkennen.
Groetjes Nicole
Ronde 10, NOD 13 sept, 2e kindje

Hey Souraya,
Ik lees ook altijd over die draden trekken en weet ik al niet meer, maar ik kan je zeggen dat ik weinig verschil in mijn afscheiding zie hoor. En ik heb een prachtige dochter, dus zonder kan het ook .

Groetjes TeHa

Ben blij om te lezen dat het ook zonder kan! Ik had het jaren geleden wel altijd maar tegenwoordig zie ik het niet meer.. wel meer afscheiding maar niet meer dat  heldere slijm zeg maar..

Groetjes Bats

hoi meiden,
ik ben nieuw hier op dit forum
ik heb ook een vraag over die draden
ik heb idd geen doorzichtige draden in mijn cyclus
ik heb een cylus van 25 dagen en 1 week voor ik ingi wordt zie ik de ene maand wel de andere niet dikke wiite draden
wat is dit dan?

groetjes channie

hallo,

ik had het eigenlijk ook niet echt die cervixslijm maar afgelopen week had ik het wel heel duidelijk.

misschien komt het door de theunisbloemolie en tarwekiemolie dat ik het nu zo duidelijk heb. en dat was voor het eerst voor mij.

gr bri

ik denk niet dat iedereen dat heeft hoor. Ik heb het ook nooit gehad hoor, en heb een gezonde zoon hoor.
Maak je niet te veel zorgen (Makkelijk praten he?)
Plam

Nou ik weet gelukkig wat meer en mijn cyclus is al jaren 28dagen.

Bedankt!!
groetjes souraya

Terug
Bovenaan