draderig cervixslijm?

A

Anoniem

Guest
Hey

Kan iemand me helpen?
Ik lees overal dat je voor je eisprong draden kan trekken van je cervixslijm, maar nergens zeggen ze hoelang voor je eisprong. Is dat uren of enkele dagen. Dringend hulp gevraagd.

groetjes Sita

Hoi,

Volgens mij is dat vanaf een dag voor je eisprong, 100% zeker weten doe ik het niet.

Ga anders even googlen voor de zekerheid!

Succes!!

Groetjes Annie

Het is uiteraard van persoon te persoon verschillend. Wat ik nu van mijzelf weet (nav het slijm en gelijk het dagelijks temperaturen....) ik krijg eerst gelige afscheiding, soms met bruin/rood. Dan wordt het romig (zoals bodylotion, dat zie ik dan ook in mijn slipje) en daarna wordt het waterig en net als eiwit.
Lekker verhaal trouwens.....hahahaha
Via het temperaturen heb ik nu ontdekt dat ik een week na de eerste gelige afscheiding een eisprong heb, ik heb overigens de genoemde afscheiding ook wel eens samen op een dag.

Kijk voor uitleg hierover eens op fertilityfriend.com daar heb ik heel veel aan gehad om iets gerichter te kunnen klussen (ik ben nl erg onregelmatig.

Succes

mama van MD

Het juiste slijm (eiwit, draderig), kan je krijgen van 1 tot 3 dagen voor je ei en kan duren tot 1 à 2 dagen erna. Bij mij duurd het trouwens maar 2 dagen en dan is het weg. Veel succes!!!
Groetjes Mylene

Terug
Bovenaan