draderig slijm??

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Volgens mijn berekeningen moet deze week mijn eisprong zijn. Gisterenavond had ik ineens heel draderig slijm. Is dit nou een voorteken dat de eisprong gaat komen? Of is het een teken dat de eisprong er al is? Heb wel ff gelijk geklust natuurlijk!
Als het een voorteken is, wanneer kan ik dan mijn eisprong verwachten?
Nou ik  hoop dat iemand een antwoord weet! Bedankt alvast!

Gr Terremoto

heey meis volgens mij heb je nu je eisprong dus meid ga flink klussen zou ik zeggen..hoop dat je hier wat aan heb suc6 groetjes maris

hoi dat klopt helemaal,
ik had dat vorige week ook heel erg.
en ik had   ook buikpijn heel erg,
good luuk,xxx

De dag dat je het meeste vruchbaar slijm hebt (doorzichtige afscheiding waarvan draden getrokken kan worden) heet slijmpiekdag.

Die dag heb je tussen 2 dagen voor en 2 dagen na je eisprong...

Bij mij is het altijd 1 of 2 dagen daarna, maar dan heb je inderdaad waarschijnlijk je eisprong gehad.

Liefs,
Sylvia

Hey meiden!

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben natuurlijk al lang blij dat ik mijn eisprong voel, tenminste ik denk dat het dat is. Maar die slijmdraden had ik nooit eerder gehad. Nou ik heb flink geklust de afgelopen week. Dus ik hoop dat het raak is!!

Heey hallo,

Heb toevallig net in een artikel gelezen dat je het meetsal hebt zo'n 5/ 6 dagen voor je eisprong. Bij mij klopte het ook, had het begin van de week en mijn ovulatietest zegt dat ik nu ongeveer mijn eisproong heb.
Dus als het goed is heb ik goed gehobbyd  van de week,sucses ermee!!!

Groetjesss

Terug
Bovenaan