draderig slijm

A

Anoniem

Guest
hai ik zit nu 2 weken voor mij ongi en had gister avond heel veel draderig slijm wie kan mij vertellen of dat een eisprong is zo ja waneer ben ik dan erg vruchtbaar ervoor of juist nu groetjes

en ik heb van de laatste 3 dagen mij temp bij gehouden en donderdag was 35,1 en vrijdag 35.4 en zaterdag 35,5 en nu weer 35,4 weet iemand hier meer van groetjes

Hoi, als je draderig slijm hebt ben je vruchtbaar en komt je ei er aan. Het doorzichtige slijm zorgt er voor dat de zaadjes door de baarmoedermond kunnen zwemmen.
Na je eisprong gaat je temp. omhoog en ben je te laat....
Succes!
Liefs Gwen

hai gwen erg leuk dat je reageert ik maak denk ik goede kansen want we hebben ma, wo, vrij en zaterdag geklust dus das wel goed denk ik nou maar hopen dat het zaadje het eitje heeft gevonden groetjes

quote: mamaron reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-08-2008 11:23:43'));

Hoi, als je draderig slijm hebt ben je vruchtbaar en komt je ei er aan. Het doorzichtige slijm zorgt er voor dat de zaadjes door de baarmoedermond kunnen zwemmen.
Na je eisprong gaat je temp. omhoog en ben je te laat....
Succes!
Liefs Gwen

Hi Gwen,

Betekend dit dus dat je meest vruchtbare periode is als je temperatuur wat zakt?? Ik dacht namelijk dat dat was als 'ie wat hoger is. Ik heb namelijk vandaag een wat lagere temperatuur dan anders (36,3) en ik verwacht  mn eisprong eigenlijk op woensdag  Hebben gisteren  wel geklust, dus hoop ik dat dat er ook voor kan zorgen dat 't raak is ...

Alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Wish

Hoi Wish,

Voor zo ver ik weet is je temp. pas na je eisprong hoger, maar als je een beetje verkouden o.i.d. bent, kan je temp. ook hoger zijn, daarom doe ik zelf nooit aan temperaturen. Afgelopen keer dat je hebt geklust zou dan op tijd zijn geweest.
Als je nou gewoon de komende tijd zo veel als jullie zin hebben klust, komt het wel goed joh, er is toch niks van te zeggen. Je moet gewoon geluk hebben he. Wij zijn nu vanaf vorig jaar juli bezig, en klussen echt  drie tot zeven keer per week in de vruchtbare tijd,  maar omdat ik al weer 38 ben, duurt het ws. een stukkie langer. Komt vanzelf wel hopelijk....
Veel succes
Liefs Gwen

Hi liefding,

weet niet of je er al uit bent, maar op www.zozwanger.nl staat een hele duidelijke beschrijving van je (cervix)slijm gedurende de hele cyclus en wanneer je het beste kan vrijen.
Succes!

groetjes Jannie

hai janine bedankt voor de tip ik heb afgelopen weekend mij eisprong gehad ik had vrijdag veel draderig slijm en we hebben woe, vrij, zat geklust dus hoop dat we dat goed gedaan hebben groetjes

Terug
Bovenaan