Drama avondeten

Sinds vorige week doet Evy zoooo ontzettend moeilijk met avondeten. Ze eet al een hele tijd zelf met een vork en lepel, maar nu zit ze alleen maar te viezerikken. Ik kan heel veel hebben maar dan haalt ze echt het bloed onder mijn nagels vandaan, en moet ik zowat tot 100 tellen.

Weet iemand wat ik hiermee kan doen? Als ik haar eten weg zet geeft ze daar helemaal niets om.

Ethan kan er soms ook wat van ik reageer er niet meer op want bij hem werkt het averechts..

Ik laat hem gewoon zijn gang gaan het word van zelf niet meer interessant

Negeren. Dat is het enige dat hier helpt. Na drie dagen weinig tot niks eten was het over. Ze krijgen vanzelf honger. Zolang ze maar vocht genoeg binnen krijgt. En anders een boterham geven.

negeren. alicia wil ene keer met vork en andere keer met lepel eten. daar houden we dan rekening mee met wat we eten. en anders negeren we haar gewoon of voeren der.

hoe stom het ook klinkt en hoe moeilijk ook weet er nl alles van is het beste toch negeren, wat je geeft haar er aandacht mee en ook al is het negatief. ze gaan nu steeds meer ontdekken dat ze macht hebben met oa wel of niet eten. heel veel sterkte met geduld hebben en vooral niet wat anders aanbieden want dan is het hek van de dam

hmmmm. Dat gaat heel moeilijk om iets te negeren. Voeren mogen we haar absoluut niet. Ik vind het gewoon verschrikkelijk als alles helemaal vies word.
Ik zal het vanaf morgen gaan proberen....

Terug
Bovenaan