drama bij vaccinaties gehad

2 dagen geleden moest ik samen met mijn kleine meid voor vaccinaties naar het CB. Gohh wat vond ik dat moeilijk zeg! Ik begon spontaan te huilen. Isa deed het daarentegen heel goed. Ze heeft wel de afgelopen dagen last gehad van de vaccinaties. Gisteren en eergisteren heeft ze veel gehuild van de pijn maar gelukkig gaat het vandaag weer een stuk beter. Ik kijk zo op tegen de volgende keren die komen gaan.. Zijn er ook andere moeders die hier moeilijk mee om kunnen gaan? En hoe gaan jullie er mee om?LiefsAn

het is ff slikken meer voor ons zelf dan voor de kleintjes... en idd zijn ze dan wat huilerig en zo... Sharon deed het heel goed en ben dus ook heel benieuwd of Chantal het ook zo gaat reageren... over 2 weken zijn we aan de beurt voor het eerst...

ik had er niet zoveel moeite mee, Tijmen huilt aldoor wel even hard maar is het ook zo weer vergeten. hij is aldoor wel even van slag een dag ofzo, maar verder wordt hij er niet ziek van. ik moet morgen voor de 3e keer en dan is hij er eerst een paar maand vanaf.

Ik smeer de beentjea van tevoren al een keertje met Spiroflor of Vallen & Stoten gel van VSM, na de vaccinaties doe ik dit nog een keer en masseer meteen de beentjes een beetje. Dit werkt bij onze kindjes erg goed; geen pijnlijk beentjes / dikke plekken naderhand.
Verder is het nooit leuk als je kleintje prikjes krijgt, maar ik denk altijd maar aan hoe ziek ze kunnen worden als ze de prikjes niet krijgen.

Terug
Bovenaan