Drama hier

Hallo meiden,

Ik heb een probleem waar ik niet blij mee ben en er ook erg onzeker van wordt.
Het gaat om het volgende, Ik probeer nu bijna een jaar zwanger te raken en dat lukt niet.Ik vind dat erg verschrikkelijk.
Nu het volgende probleem die daar bij hoort denk ik. Sinds ik   met de pil getopt ben, heb ik een onregelmatige menstruatie en deze is zo onregelmatig dat het meer wel ben dan niet.Nu ben ik het al anderhalve week en het bloeden wordt steeds erger en ik heb  zulke krampen, dat het lijkt op weeen, wat ik voelde toen ik van Jesse beviel.
Ook heb ik een lage bloeddruk.
Ik heb gelukkig vrijdag en afspraak met de huisarts,want ik trek het echt niet meer zo vaak ongesteld zijn, maar ik wil ook graag weer zwanger worden.
Nu las ik op internet een verhaal over eierstok ontsteking, de meeste verschijselen heb ik ook. Zijn er mensen die dit herkennen?

Groetjes Linda

Hey Linda,

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat het verstandig is om morgen ochtend even de huisarts te bellen en vragen of je morgen al terecht kunt. En als het vanavond echt niet meer te doen is de huisartsenpost bellen. Ik zal voor je duimen dat het snel beter met je gaat.

Sterkte ermee

hi linda,
wat vervelend dat het zwanger worden maar niet lukt. Wij zitten ook al ruim een jaar met een kinderwens...
Tja kan me voorstellen dat je dr onzeker van wordt en tja zon lange bloeding is   niet fijn en mss is het wel iets idd.

Heb geen ervaringen hiermee, maar wens je veel succes, hou je ons op de hoogte als je bij de huisarts bent geweest?
Gr. Saskia.

Hee hoi

geen ervaring met eierstokonsteking maar wel met heeel onregelmatig en dan heel lang ongesteld zijn... Ben dan nu wel zwanger maar het heeft bij ons 2 keer minstens een jaar geduurd voordat ik zwanger was en dat is echt frustrerend. Ik werd dan ook minder vaak ongesteld, verschilde tussen de 6 en soms wel 9 weken. En als ik dan ongesteld werd dan duurde het ook minstens 10 dagen en voelde ik me gewoon slap worden van al het bloedverlies en krampen.
Ik ben dus wel weer zwanger geworden dus geef de moed niet op, misschien wel een idee om van die ovulatietesten te gaan gebruiken dan weet je in elk geval wanneer je het beste sex kunt hebben!

Groetjes en Sterkte Alberdien

Hai,

Wij hebben 5 jaar gedokterd toen ons 1e wondertje kwam middels ivf dus ik ken alle deffecten en gekke dingen wel een beetje. Dat onregelmatige kan duiden op oa een verstoorde cyclus wat op zich met medicijnen goed te verhelpen is en zo kan ik nog een aantal overkomelijke dingen opnoemen. Ik denk dat het goed is om de boel even goed te laten doorlichten in het ziekenhuis want dat kan heel veel ongerustheid wegnemen.

gr.ing

Hallo meiden,

Bedankt voor de reacties het komt vast allemaal wel goed, maar wordt er zo onzeker van.
Morgen naar de ha, dus hopelijk stuurt zij mij door, jullie horen wel hoe het afloopt.

Groetjes Linda

Hai,

Mjn hele hormoon hh is in de war, dus zwanger worden zit er nu niet in.
Ik heb geen rare dingen gelukkig heb ik gezien via de echo.
Ik heb nu talbletten gekregen om een curritatie op te wekken en deze zorgt er ook voor dat mijn cyclus weer normaal wordt en dan ben ik ook weer vruchtbaar.
Mocht dit niet werken dan moet ik voor onderzoeken naar het zh.
we zullen zien.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan