Drama hier

Hallo meiden,

Ik heb een probleem waar ik niet blij mee ben en er ook erg onzeker van wordt.
Het gaat om het volgende, Ik probeer nu bijna een jaar zwanger te raken en dat lukt niet.Ik vind dat erg verschrikkelijk.
Nu het volgende probleem die daar bij hoort denk ik. Sinds ik   met de pil getopt ben, heb ik een onregelmatige menstruatie en deze is zo onregelmatig dat het meer wel ben dan niet.Nu ben ik het al anderhalve week en het bloeden wordt steeds erger en ik heb  zulke krampen, dat het lijkt op weeen, wat ik voelde toen ik van Jesse beviel.
Ook heb ik een lage bloeddruk.
Ik heb gelukkig vrijdag en afspraak met de huisarts,want ik trek het echt niet meer zo vaak ongesteld zijn, maar ik wil ook graag weer zwanger worden.
Nu las ik op internet een verhaal over eierstok ontsteking, de meeste verschijselen heb ik ook. Zijn er mensen die dit herkennen?

Groetjes Linda

Hey Linda,

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat het verstandig is om morgen ochtend even de huisarts te bellen en vragen of je morgen al terecht kunt. En als het vanavond echt niet meer te doen is de huisartsenpost bellen. Ik zal voor je duimen dat het snel beter met je gaat.

Sterkte ermee

hi linda,
wat vervelend dat het zwanger worden maar niet lukt. Wij zitten ook al ruim een jaar met een kinderwens...
Tja kan me voorstellen dat je dr onzeker van wordt en tja zon lange bloeding is   niet fijn en mss is het wel iets idd.

Heb geen ervaringen hiermee, maar wens je veel succes, hou je ons op de hoogte als je bij de huisarts bent geweest?
Gr. Saskia.

Hee hoi