drama met de borst

hoi,

eerst wilde delano totaal niet uit een flesje drinken, zolang mee zitten klungelen.
Drie weken geleden begonnen met werken dus toen moest meneer wel, gelukkig ging het goed, alleen nu wil hij overdag de borst niet meer.
Constant eraf trekken wild doen, kan hem gewoon niet aanleggen, na 2 sec. gaat hij eraf  en het gekke is s'nachts wil hij wel!

Resultaat is nu alleen dat ik een borstontsteking krijg/heb doet me verrekte zeer.
Hij wil de borst nu dus  ook niet leegdrinken en met de kolf krijg ik de borst niet goed leeg.
Blijven proberen.....

Een voordeel ben nu wel thuis bij me moppies  want ik ben niet gaan  werken haha

groetjes kim

Hoi

Oh wat is dat vervelend zeg. Mag ik vragen hoe oud Delano ongeveer is? Hjerre is 16 weken en doet dit dus ook, maar niet vanaf het begin.Hij drinkt 10 minuten goed en gaat dan telkens loslaten om weet toe te happen en weer los te laten. Alleen dat doet al zeer. Ik heb dit sinds ik borstontsteking gehad heb. Is Delano misschien afgeleid?
Ik voed Hjerre nu in de slaapkamer op ons bed met zo min mogelijk geluiden en dergelijke om ons heen en dat gaat beter.
Ik wens je heel veel sterkte!
Groetjes Hanneke

Delano is zaterdag 15 weken oud.
En hij doet dit eigenlijk pas vanaf zondag voorheen ging het allemaal perfect.
Op af en toe lachen tijdens het drinken na dan maar dat is wel schattig.
Ik heb echt geen idee wat het is slaapkamer heb ik ook al geprobeerd ik blijf gewoon aanbieden en kijk wel hoe dit verder loopt.
Ik moet as maandag toch weer naar cb toe ivm extra wegen meneertje was te licht voor z'n lengte, kaart het daar wel aan indien het probleem zich dan nog steeds voordoet.

enne jij ook succes met je kleine mannetje met het drinken..

groetjes kim

wat toevallig! Mijn kereltje was ook te licht en moest ik ook extra wegen! Dat is inmiddels vorige week gebeurd maar mij vertelden ze verder niets, behalve dan dat ik hem best extra eten mag geven als hij erom vraagt. Maar dat doet die van mij gewoon niet. En het drinken van loslaten en toehappen is nog hetzelfde....

Terug
Bovenaan