Drama nachten

<p>Hoi,</p><p> </p><p>Mijn zoontje is 7 1/2 maanden oud. Heeft altijd doorgeslapen. Sinds 5 dagen wordt hij elk uur wakker in de nacht. Hier word ik gek van. Ik ben helemaal kapot. Overdag slaapt hij wel. </p><p>Hij slaapt bij ons op kamer.</p><p>Volgens het oei ik groei boek heeft hij pas over 10 dagen een sprongetje. En normaal reageerd hij eigenlijk helemaal niet op sprongetjes.</p><p> </p><p>Iemand ervaring met baby's die dit ook plots begonnen te doen?</p>

Geloof het of niet. In deze 7 maanden is hij nog nooit ziek geweest. (Afkloppen)
Op dit moment merk ik ook niets...
Misschien krijgt hij tandjes.. deze heeft hij nog niet, maar kan hij hierdoor zo overstuur zijn in de nacht? En zo veranderen in slaapritme?

Voor alles de eerste keer hé! Tandjes, sprongetje het kan van alles zijn! 
Zoontje van een vriendin had dit ook een paar weken, een op andere dag sliep hij weer door! Maarja als het je eigen is wil je graag weten wanneer de gebroken nachten eindigen!

Hier ook het zelfde verhaal!
En werd ook rond die leeftijd opeens veel vaker wakker.
Nu is ze bijna 9 maanden en het is nog niet alles maar ook enorm verkouden erbij en ik zet hem in op het eerste tandje.
Ik ben bang dat dit erbij hoort en er niks aan te doen is helaas. Want het is heel vermoeiend zo.
Snap je volledig!! Succes ! 

Herkenbaar. Bij ons begon het rond 6 maanden en is het nu nog zo, 13 maanden!
Waarschijnlijk is onze dochter hooggevoelig en begon de verlatingsangst al vroeg bij haar op te spelen. Laten huilen of de 10 min methode was voor ons geen oplossing en gaf een angstiger kind. 
Op advies van de lactatiekundige slaapt ze nu bij ons in bed. 

Terug
Bovenaan