Drama slaapjes 11 maanden

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Help! Wie heeft de gouden tip?</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">mijn zoontje van 11 maanden is op geen enkele manier normaal meer in slaap te krijgen. Elke slaapje (overdag en de avonden) zijn een drama. Vandaag is hij van 19.00 tot 22.00uur bezig geweest met krijsen, krijsen, krijsen. Als je zijn kamertje binnenkomt stopt hij en zit hij vaak al rechtop in bed. Hij is hartstikke moe, maar het wel of zijn hoofd niet wil slapen. Onze avonden zijn met name echt wel slopend. We gaan volgende week een week op vakantie, waar we nu beide wel een beetje tegenop zien. Iemand tips?</span></p>

Heej heej, ik heb niet de gouden tip, maar wel medeleven! 
Ik heb met mijn zoontje op het moment hetzelfde probleem. Sprong 7 heeft zich vlgs mij aangediend en tevens de fase van verlatingsangst... schreeuwen, gillen, krijsen zodra je de kamer verlaat.. 
Ik ben net 1,5 uur met hem bezig geweest en mijn man is nu alweer n kwartier met hem bezig. Doodmoe, maar iedere keer weer paniek, zodra we de kamer verlaten. Heel erg zielig, maar ook zo vermoeiend! Vanochtend ook zeker 3 kwartier met hem bezig geweest.
Afgelopen nacht ook bijna n uur en de avond ervoor ook van 23.00-0.30 uur. Hij wordt dan snachts ineens wakker en dan begint de ellende! Laat deze fase maar snel voorbij gaan!
Hopelijk gaat het bij jullie ook snel beter! Vooral op vakantie zou het idd fijn zijn ☺️

Terug
Bovenaan