Drama voor slapen,,,,,,,,,

hoi dames,,,
nog een onderwerp.
Kerelus maakt drama als hij zijn laatste fles heb en moet slapen, hij huilt enorm veel en hard zo'n half tot een uur. ik weet echt niet wat ik moet doen, ik denk dat hij huilt door de darmkrampjes die hij nog steeds heeft. maar die krijgt ie allen voor slapen in de avond, maar de rest van de dag niet. hij heeft nog steeds  erg last van krampen. maar hij  is niet allergisch,  de HA zei dat hij onrustig darmen heeft, dus daarom. weet echt niet meer wat moet ik doen, ik heb twee soorten poeders gebruikt van die duure prijs, special melk(omneo) en special fles en speen en nu iets anders heet Infacol, en cinababy, mar niks helpt, hij blijft in de avond huilen  en huilen. heeft imand ervaring hiermee, en huilen jullie kids ook voor slapen.
Graag hoor ik van jullie.

Liefsssssssssss
Rasil,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hoi Rasil,

Ik ben natuurlijk geen dokter, maar als je zoontje alleen s avonds huilt lijkt het mij niet dat het de darmpjes zijn.(maar nogmaals ik ben geen dokter)
Mijn dochter huilt s avonds ook heel erg als ze naar bed moet. In het begin huilde ze altijd maar eventjes, maar het werd steeds erger en echt helemaal overstuur en soms wel bijna een uur lang. Tussendoor ging ik wel bij haar kijken en was ze soms stil, maar zodra ik wegging dan begon het weer.
Nu ga ik voordat ze naar bed moet een half uurtje met haar rustig op de bank zitten, zodat ze rustig naar bed gaat. Dit helpt niet altijd, maar zeg 50% van de keren gaat ze dan rustig zonder te huilen naar bed en valt ze lekker in slaap.
Sinds 2 dagen heb ik ook wat nieuws uitgeprobeert en tot nu toe lijkt het te helpen.
Mijn dochter slaapt overdag nooit in haar bed, dus het is echt alleen voor snachts slapen. Nu heb ik haar al twee dagen overdag in haar bedje gelegd en dat ik dan de was op ging vouwen of haar kamertje poetste. Zodat ze lekker in haar bedje kan spelen. Nu heeft ze de afgelopen 2 avonden niet meer gehuild en lag ze lekker rond te kijken en binnen 10 minuten viel ze zonder huilen in slaap.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Nogmaals ik ben geen dokter en als het inderdaad krampjes zijn, dan heb ik daar helaas geen tip voor. Maar mocht het gewoon huilen zijn omdat hij niet alleen wil slapen ofzo, dan hoop ik dat je iets aan mijn methoden hebt. Succes ermee!

groetjes Lydia

Hoi Rasil,

Lynn huilt vrijwel nooit voor het slapen gaan. Mijn zoontje Dean huilde wel altijd heel veel. Hij sliep totdat hij 8 mnd was nooit overdag in bed. Zodra hij 's avonds naar bed moest was het huilen geblazen. En lang ook, gemiddeld een uur lang. Om helemaal moedeloos van te worden. Hij heeft bij zijn geboorte een moeilijke start gehad, wat zeker mee telde. De tip van Lydia leek ook hier te werken. Overdag in het bedje laten spelen zodat hij 's avonds  zonder (lang) huilen in slaap viel.

Succes ermee.

Groetjes,
Nelly.  

Terug
Bovenaan