drama

goede morgen dames,

Naomi wil overdag niet slapen wordt er gek van ze blijft maar huilen ik weet niet meer wat ik er aan moet doen.

We hebben wel een aardig ritme denk ik maar ze vertikt het gewoon om te gaan slapen terwijl ze dood moe is wie heeft er raad voor mij

Tussen:

05.00-06.00 flesje dan gaat ze vaak nog even slapen
09.00-10.00 flesje dan slaapt ze niet meer
13.00-14.00 flesje niet slapen
16.00-18.00 flesje en meestal is daarvoor net in slaap gevallen voor deze fles doe ik haar meestal in bad da fles en dan slaapt ze tot ± 02,.00 s nachts ik weet het niet meer hoor maar ze huilt zoveel heb gisteren de kinderfysio gebeld en die wil dat ik zo snel mogelijk kom want ze zegt een meisje van 8 weken hoort niet zo verdrietig te zijn

als ze niet huilt lacht ze wel hoor het is niet zo dat ze alleen maar huilt maar wel veel

groetjes melanie

Hoi

Hier hetzelfde hoor. Kris wil overdag ook niet slapen. Gisteren overdag heeft ie een klein uurtje geslapen. Het duurt dan heel lang voordat ie in slaap valt. Gisterenavond om 9 uur in bad gedaan, daarna naar bed. Hij heeft tot zijn laatste voeding liggen krijsen.
De nachten gaan wel goed. Hij slaapt meestal tot een uurtje of 7.
Zolang de nachten goed gaan maak ik me eigenlijk niet zo'n zorgen over de dagen. Morgen moet hij voor het eerst naar een osteopaat. Hij heeft een voorkeurshouding. Op het cb dachten ze ook dat er iets vast zit in zijn nekje. We hopen dat als dat opgelost is dat ie dan beter gaat slapen.
We zien het wel. Meestal laten we hem huilen, maar als het echt heel erg wordt gaan we hem troosten.
Veel succes en probeer je er niet te druk over te maken. Je bent niet de enige.
Liefs Ellen

Hoi,

Ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Is het altijd al zo of
pas sinds kort? Met 8 weken hebben ze hun 2e sprongetje (Oei ik groei).
Jamie is 1.5 week huilerig en hangerig geweest. Hij was ontroostbaar.
Terwijl hij normaal heel   makkelijk en rustig is. Ook ik werd hier
gek van. Maar ineens was het weer over.

Anders er een keertje naar laten kijken is nooit slecht hoor. Beter het zekere voor het onzekere nemen.

Succes ermee.

Groetjes Natasja

hai hier ff een berichie
mijn dochtertje gabriella heeft ook alleen maar lopen huilen van de ene voeding naar de andere

kwam toen via via op huilbaby.nl en daarna op die site bij osteopaat jannie batstra in utrecht
nou lees de verhalen maar en ga er naar toe
ik ben er nu twee keer geweest en mijn dochtertje is al een stuk rustiger
kan nu weer een beetje mijn huishouden doen honden uitlaten zonder dat zij krijst en ze begint nu zelfs te lachen
hoop dat je er wat aan hebt
groetjes annemichelle

Terug
Bovenaan