dramaqueen

A

Anoniem

Guest
Tess kan zo ongelovelijk dramatisch doen, als ik haar in bed leg gaat ze dus sinds een paar dagen heel hard huilen. als ik dan zeg "denk erom je gaat slapen" zegt ze doei en valt heerlijk in slaap. Ook als er iets gebeurt wat ze niet leuk vindt dan laat ze zich op de grond vallen om even gek te doen. als ze door heeft dat niemand reageert dan staat ze op en loop verder.
Ook zegt ze de laatste tijd wel 20x per dag "au doet zeer" en dan op een hele zeurende toon. meestal heeft ze zich dan helemaal geen pijn gedaan.

Deze is al van even geleden maar geeft een indruk van onze actrice.

Nog meer kindjes die zo kunnen overdrijven
Liefs sandra

Pffff Sandra, herkenbaar hoor.
Tygo doet het ook. Als hij aan het spelen is en hij stoot zijn hoofd, is er niks aan de hand en speelt hij rustig verder. Maar zodra hij ziet, dat één van ons keek terwijl hij zijn hoofd stootte doet het ineens heeeeeeeel zeer. Als je dan niet te veel reageert, stopt hij ook vrij snel met jengelen, maar als je zegt: "òòòòòhhh, heb je je zeer gedaan???" dan gaat hij nog veeeeeel harder huilen en dan met zo'n nep-pruillipje enzo.
Ik kan er altijd wel om lachen.
Groetjes en succes met de drama-queen.
happyM.

he marieke, ik kan er ook wel om lachen hoor, ik stap er gewoon overheen.

Was gewoon ook benieuwd naar de verhalen van anderen.
Liefs sandra

Hihi volgens mij is het overal hetzelfde!
Als mirthe het ergens niet mee eens is gaat ze op der buik op de grond liggen met der hoofd in der handjes.
Van het weekend helemaal een stunt. Ik was met de kids bij een speeltuintje in de buurt. Ik vond het nog al fris dus ging terug handschoenen halen. Mirthe boos ze wilde blijven, gaat op de grond liggen en gillen. Dus ik haar op gepakt en thuis in de gang gelegt. Ziet ze dat de deur op een kier staat, maakt ze ineens een spurt. Ik zie haar zo de deur uit rennen. Dus ik er achter aan...stond ze al bijna in de speeltuin zo hard ging ze haha

Foto bewaren voor later!! Kan nog wel 's van pas komen!
Als Kian iets niet mag dan zorgt ie dat ie iets te huilen heeft. Hij gaat bijvoorbeeld op z'n knietjes op de grond zitten en bonkt dan z'n hoofd tegen de grond en begint daarna te brullen .....

Terug
Bovenaan