Dramatische nachten

<p>Beste mama's en papa's,</p><p>Onze dochter van 7,5 maand (gecorrigeerd 6 maanden) weigert sinds eind december door te slapen. Het ging een poosje erf goed. Voorheen ging ze rond 20.00 naar bed, kreeg om 23.00 nog een fles en sliep dan door tot 06.00. Nu gaat ze ook rond 20.00 naar bed(Ze is dan ook echt moe), ze krijgt nog steeds een fles rond 23.00 uur  maar wordt dan vanaf het moment dat ze in bed wordt gelegd wel 15x wakker. Soms voor haar speentje en soms gilt ze echt de hele flat bij elkaar en is ze ontroostbaar.</p><p>Ik dacht dat het een fase was en dat het wel na 2 weekjes over zou zijn, maar we zijn inmiddels 1,5 maand verder..</p><p>In de tussentijd is wel ziek geweest. Ze heeft een luchtweginfectie en een keelontsteking gehad. Eten en drinken doet ze momenteel heel slecht (voorheen at en dronk ze wel goed)..</p><p> </p><p>Heeft iemand nog tips voor ons want wij zijn de wanhoop echt nabij!!</p><p> </p><p>Karima</p>

Zou je graag tips geven maar heb ze helaas ook niet!
Zitten ook met het zelfde probleem.
Vanaf december werd ze verkouden en ook een keelontsteking en dat bleef maar aanhouden uiteindelijk 1,5 week geleden een kuur gekregen nu zijn haar klachten van verkoudheid zo goed als weg.
Maar haar nachten pfffff.. 
Ik denk nu aan tandjes ?? Heeft ze bij jou al tandjes ?

Miss voelt ze zich onveilig ofzo, miss even bij je op de kamer laten slapen, om te zien of het dan anders is? Slopend zeg!

Gezien het feit dat je zegt dat ze ook nog altijd niet lekker eet en drinkt denk ik dat ze zich gewoon nog niet fit voelt. Probeer eens paracetamol te geven bij de laatste fles. Zo ging mijn dochter ineens naar maar 2 keer wakker. Het gaat wel weer over maar je zit even in moeilijke fase 

Ik heb ook zeker wel 2 maanden gehad dat ze elke 2 uur wakker werd en ik gewoon nooit meer sliep omdat ik heel moeilijk in slaap val. Bij mij was het een combinatie van een sprong, die overliep in een slaapregressie, die weer overliep in een sprong en vervolgens kreeg ze tandjes. Het is nu sinds 4 dagen wat rustiger maar de volgende sprong begint over ongeveer een week dus ik hou me hart vast. Ze is trouwens 5,5 maand maar ze is te laat geboren dus gecorrigeerd is zij ook 6 maanden. Ik denk dat het gewoon vanzelf over gaat

Bedankt voor jullie reactie dames!

@ Chantal,
Wij dachten gisyeren ook aan tandjes. Het gekke is is dat ze er al 2 heeft, maar daar had ze helemaal geen last van gehad. Ze waren er opeens.
We zien zelf niets aan haar tandvlees. Het is niet dik en ook niet rood of wit. Het gekke is wel dat ze gisteren opeens diarree had.. vandaar dat we opeens twijfelde of het niet haar tandjes waren.

@steph.. Ze slaapt weer bij ons op de kamer sinds 3 weken. Soms zelfs bij mij in bed, als ze maar slaapt.

@ Gebruiker10095935,  we hebben 2 dagen achter elkaar zetpil gegeven, maar dat heeft ook niet geholpen..

Fijn om jullie reacties en herkenbaarheid te lezen!

Welkom bij de club. Dochter van 7 maanden precies hetzelfde. Ook al langer dan 1 maand. Als we geluk hebben wordt ze 'maar' 2 keer wakker. Maar meestal is het wel een keer of 6/7. En soms nog meer ook. En de ene keer werkt de speen en valt ze meteen in slaap. En soms werkt niets en loop ik midden in de nacht rondjes met haar.

Terug
Bovenaan