dramatische nachten

De eerste weken waren 's nachts echt erg omdat Lisa alleen maar bij ons wilde slapen. Afgelopen weken gingen eigenlijk wel goed: na het voeden kon ik haar in d'r bedje leggen en sliep ze weer in.
Maar sinds donderdag is het weer drama. Eerste deel van de nacht gaat goed. Maar na het voeden is ze onrustig en slaapt ze niet echt. En eigenlijk heeft ze 's nachts niet echt honger want als ik haar aan het voeden ben hoeft ze na een paar minuten niets meer.

Kan iemand me helpen? Want ik ben dit niet gewend, onze andere dochter deed het 's nachts eigenlijk altijd goed.

Hoeveel weken is ze nu? Het kan een sprongetje.
KLeintjes hebben nog niet echt een dag en nachtritme waardoor ze 's nachts niet dieper slapen dan overdag. Daardoor kunnen ze ook tijden 's nachts onrustig zijn. Lastig maar vaak wordt het beter wanneer ze een paar weekjes ouder zijn.

Zet m op, probeer 's middags even lekker een dutje te doen als de beide meiden slapen.

Hoi, ik ben van het mei-forum.
Mijn dochtertje had daar ook last van. Vooral na de nachtvoeding. Wij hebben een paar weken een nachtlampje aangezet en dat ging best goed. Toen ze weer begon te huilen 's nachts, was het voor ons een teken dat het nachtlampje weer uit moest.

Succes

Hej hier had de eerste week onze dochter dat ze alleen bij mij wilde liggen,ik heb toen haar bedje verwarmd met een kruikje dat hielp wel,bij jou ligt ze lekker warm en dan ineens koud bedje is ook niet fijn,en nu slaapt ze lekker door de nachten.maar het blijft lastig en ff aftasten wat bij jouw kleine helpt,succes ermee

Bedankt!
Lisa is nu 6 weken en 2 dagen. Afgelopen nacht is goed gegaan. Na het voeden is ze meteen in slaap gevallen. Misschien had ze last van buikkrampen. Gisteren heeft ze een regeldag gehad, dus heb bijna niks anders gedaan dan gevoed. Ben er doodmoe van.
Probeer idd te rusten als de kleintjes op bed liggen.

Voor de darmkrampjes, inflacol heeft Nienke enorm geholpen. Je kunt ook merken dat het krampjes zijn dan trekken ze de beentjes helemaal omhoog. Wat helpt is met de beentjes fietsen en met de vlakke hand het buikje masseren met de klok mee zet hierbij een klein beetje druk op je hand.

Terug
Bovenaan