drang om te snoepen!!

A

Anoniem

Guest

Hebben jullie dat nu ook????Ik snoep me echt helemaaaal suf  
En kan ook echt niet stoppen...
Ik heb zoon enorme behoefte aan chips en chocola!!! En maar klagen!

ik had beter het klaagtopic kunnen openen!

Zo ongeveer 1 x per maand heb ik dat....

Verder eigenlijk niet zo vaak meer (ben al onder mijn gewicht van toen ik zwanger werd, joepie!!)

Ellen mv Julian

Nou dan ben ik echt jaloers!!!

Ik weeg nu net zoveel als toen ik 28 weken zwanger was van LILI!!
Eige schuld!! dikke bult euhhh buik!

Ha! ik heb die drang ook hoor, haal gewoon expres zo min mogelijk in huis en mag van mezelf absoluut niet aan max z'n koekjes komen. En uiteraard heb ik het nog sterker dan gewoonlijk zo eens in de maand. Alleen dan wil ik dubbel zoute drop, en dat kan je hier niet zomaar krijgen. (haha heb een stukje van een amerikaanse "food critic" die de smaak van drop omschrijft als een combinatie van printer inkt en oorsmeer...vraag me niet hoe hij weet hoe die dingen smaken!)
Haha terwijl ik dit schrijf zit ik cheez-its (soort van kaascrackertjes) te schransen!

Ik moet ook niet zeuren over gewicht, doe er niks aan...alhoewel ik laatst zo hard heb moeten lachen om een suggestie van mijn buurvrouw dat ik zeker weet dat dat ook een hoop calorieen heeft verbrand. Ze kwam met een artikel uit een tijdschrift aanzetten waarin oefeningen stonden om je zwangerschapsbuikje te verminderen tijdens het wandelen met je kindje. De foto's die erbij stonden !!!Wahahaha ja hoor ik zie mezelf al van die enorme stappen nemen om de dijen te strekken , of je voeten kruislings neerzetten en meer van die randdebiel dingen, moest gelijk aan Monty pythons ministery of silly walks denken.

Ajuus, ilja

haha ilja....
Volgens mij ben jij echt de leukste thuis....jij schrijft altijd zo grappig!!!
maar uhh gelukkig ben ik dus niet de enige

Hiya!

Oh je bent absoluut niet de enige, ik denk in alle eerlijkheid dat het wel een paar jaar duurt voordat ik weer op mijn pre-zwangerschap gewicht zit.
Oh en niet om je topic te bevuilen ofzo...haha ik heb ff dat artikel gescand zodat je kan zien wat ik bedoel...'t is heus niet dat ik niet aan beweging wil doen, maar zoals deze dame zul je mij echt NOOIT in het park aantreffen (overigens vraag ik me af welk gewicht die dame in de foto probeerd te verliezen)

Uhm...

enne....

ook charmant..

en als klap op de vuurpijl...

Dat bedoel ik!

Ajuus, ilja

Ilja,'

Hier moest / moet ik toch ook wel om lachen hoor. Dit is te gek voor woorden!

Overings ben ik na mij zwangerschap 20 kilo aangekomen (ja er na!) Door teveel te snoepen (stressssssssssss).

HOezo een stom rund (mezelf dan) want ik was al in geen tijden meer zo licht geweest als na mijn bevalling!

IK MOET WEER GAAN SPORTEN!

Whahahahaha...gaan we morgen in Goes doen met de Mama's op de miniforumdag hahaha,zal zo je foto's uitprinten!

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan