Ha! ik heb die drang ook hoor, haal gewoon expres zo min mogelijk in huis en mag van mezelf absoluut niet aan max z'n koekjes komen. En uiteraard heb ik het nog sterker dan gewoonlijk zo eens in de maand. Alleen dan wil ik dubbel zoute drop, en dat kan je hier niet zomaar krijgen. (haha heb een stukje van een amerikaanse "food critic" die de smaak van drop omschrijft als een combinatie van printer inkt en oorsmeer...vraag me niet hoe hij weet hoe die dingen smaken!)
Haha terwijl ik dit schrijf zit ik cheez-its (soort van kaascrackertjes) te schransen!
Ik moet ook niet zeuren over gewicht, doe er niks aan...alhoewel ik laatst zo hard heb moeten lachen om een suggestie van mijn buurvrouw dat ik zeker weet dat dat ook een hoop calorieen heeft verbrand. Ze kwam met een artikel uit een tijdschrift aanzetten waarin oefeningen stonden om je zwangerschapsbuikje te verminderen tijdens het wandelen met je kindje. De foto's die erbij stonden !!!Wahahaha ja hoor ik zie mezelf al van die enorme stappen nemen om de dijen te strekken , of je voeten kruislings neerzetten en meer van die randdebiel dingen, moest gelijk aan Monty pythons ministery of silly walks denken.
Ajuus, ilja