drank, slecht of niet?

A

Anoniem

Guest
hi,

ok, dat t voor de vrouw niet slim is om te drinken als je zwanger wil worden, dat weet ik. Nu vraag ik me af, hoe slecht is het voor een man om te drinken? kan dit je vruchtbaarheid verminderen? en vanaf hoeveel glazen gaat dit tellen?

ben benieuwd of jullie hier meer over weten, je hoort zo veel verschillende dingen hierover...

groetjes Bebe

Hoi BeBe

Toevallig stond er een maandje geleden een artikel ik de krant over drank en zwangerschap.
Dat het niet goed was voor de vrouw/baby was al bekend, maar in dit onderzoek kwam ook naar voren dat drank slecht is voor de kwaliteit van het sperma. Natuurlijk zal dat bij de ene man meer invloed hebben dan bij de andere. Heb je een man/vriend met SUPERzaad zal hij er minder van merken, denk ik.
Mijn man houdt daar tijdens mijn vruchtbare periode wel rekening mee. Hij zal dan geen vaten leeg drinken (doet hij trouwens nooit, hoor), maar laat het hooguit bij 2 glaasjes.
Dit onderzoek was toen trouwens ook een item in het journaal.
En.......... waarom zou de vrouw er alleen rekening mee houden. Dit is toch iets waar je SAMEN voor gaat............
Dus we zijn op het moment allebei hartstikke gezond bezig !

Succes!

Groetjes,   SUUS

Hoi Bebe

Ik heb laatst op tv gezien, dat nu medisch aangetoont zou zijn dat alcohol gebruik van de man tijdens de periode dat je probeert zwanger te raken de kans op een miskraam verhoogt. Vraag me niet met hoeveel procent, dat weet ik niet meer.

Groetjes Doortje

Terug
Bovenaan