drank

Graag jullie ideeen/mening;

komend weekend gaan mijn vriend en ik met schhonzus en broer een weekend weg, nou is er een wijnarrangement bestelt voor mij, toen wist ik nog niet zwanger te zijn.
We houden het zo graag nog even stil, hoe ga ik dat doen, zonder mijn zwangerschap nu al te hoeven melden?
Hellup!!

haay haay
ik heb gister de zelfde situatie mee gemaakt ik had een feest van mijn werk ik drink altijd wijn en dit keer dus niet.. ik vertelde paar dagen van te voren dat ik blaasontstekking had en dat ik dus antibiotica slikte genaamd broxil en daarom beter geen drank kon drinken en ook geen eentje....
iedereen geloofde dit dus ik hoop misschien een tip!

sterkte ermee!

Ik zit volgende week met hetzelfde. Ik vier dan mijn verjaardag samen met een vriend van mij, maar dit is in een kroeg en ik lust normaal wel een wijntje, tja dat gaat nu niet door natuurlijk! Ik denk dat het voor mij diclofenac wordt en een slijmbeursontsteking in mijn knie (loop al een tijdje rond met een oijnlijke knie dus mank loop ik sowieso al) hihi. Maar misschien is jullie blaasontsteking wel logischer, ren toch al de hele dag naar de wc, hihi.
Allemaal sterkte gewenst ermee, dames!

Liefs appeltje86

Terug
Bovenaan