dreami reiswieg

dames, heb effe een vraagje, misschien wel een rare, kan je de baby avonds ook laten slapen in een reiswieg?
heb wel al een babybed maar vind het zo groot als ik er nu naar kijkt, een klein hummeltje in zo'n groot bed en om weer een wieg aan te schaffen?
hmm goed hoor graag wat jullie r van denken.

hallo
dit kan zeker, wij hadden bij de eerste ook een quinny dreami en wij hebben de eerste nachten de dreami in het ledikant gezet omdat wij idd het ledikant ook zo groot vonden voor haar.
groetjes

Hier idem... Onze zoon huilde heel veel, vanaf een week of 2,3 later bleek dat hij reflux had, maar wij hebben hem toen ook in de dreamibak gelegd omdat we dachten dat dat wat geborgener was.

jep kan maaaaaar zal je vast vrklappen , als jeeen kraamhulp hebt ie nogal precies is (is niet altijd even leuk hoor ;)) zal ze het afraden ivm warmte stuwing / wiegedood maar mijn kinderen sliepen er ook beter in hoor ik had de dreami gewoon in t ledikantje gezet :)
nu hebben we een wiegje aangeschaft voor ons meisje .gewoon via marktplaats , opgeknapt en issie super mooi geworden ;)

ik kan het niet goed vinden...maar zo'n dreami is dat gewoon de bak van de wandelwagen of is het weer wat anders.....

ze slapen er perfect in m,n zoon sliep er toen die tyd er over dag de hele tyd in s,nachts lag hy gewoon in z,n wiegje op z,n eigen kamertje maar omdat hy 3 is gaat deze kleintje gewoon naar boven in het wiegje is voor beide kids rustiger

Terug
Bovenaan