Dreigende overstimulatie

Hoi meiden,

Vandaag hebben wij de punctie ondergaan voor onze eerste IVF-poging. Op zich is het redelijk gegaan. Ik had 17 eicellen en eigenlijk is dit te veel van het goede. Ze zijn dus nu ook bang voor overstimulatie. Tot nu toe heb ik geen klachten, behalve irritant gevoel in mijn onderbuik. Wie kan mij hier meer over vertellen / wie heeft hier ervaring mee / waar moet ik op letten?

Groetjes,
Nikki

Hoi Nikkie,

Ik ken het gevoel van dreigende overstimulatie maar al te goed.

Een advies...heel veel water drinken en rust nemen.
Let goed op of je buik opgezet is, of je veel gewichtstoename hebt per dag(dacht een kilo per dag ofzo)
en letten op erge buikpijn, missleijkheid, duizelig etc dan altijd aan de bel trekken bij het zh.

Hoop dat je hier wat aan hebt en succes met alles.

groeten,

nikita

Hoi Nikki

Ik heb een overstimulatie gehad en het is een absolute afrader om mee te maken. Inderdaad rustig aan doen, genoeg water drinken en letten op buikpijn, of je buik erg dik wordt enz. Doe rustig aan. Mochten ze de terugplaatsing toch afblazen, dan gaan je bevruchte eitjes de vriezer in en mag je ze in een normaal cyclus terug laten plaatsen. Ik zal voor je duimen dat alles goed gaat.

Liefs

Lydia

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Op dit moment voel ik me lichamelijk wel goed. Heb alleen last van een dikkere buik. Verder geen klachten. Ik hoop dat het dus met die overstimulatie wel mee zal vallen. Maar morgen moet ik voor de terugplaatsing nog bloed laten prikken. Echter, geestelijk gaat het wat minder op dit moment. Ik heb het van me afgeschreven onder de topic van Belle – woensdag punctie. Vandaag dus een echte off-day, hopelijk gaat het morgen beter!

Groetjes,
Nikki

Lieve Nikki,
Hoe is het vandaag bij jou gegaan ? Heb je je terugplaatsing gehad en van 1 of 2 embryo's ?
De kwaliteit van de embryo's is ook geen garantie dat het goed gaat hoor, kijk maar bij mijn topic "eind aan de onzekerheid"
2 perfecte embryo's maar .... NIET zwanger !
Ik hoop dat je je terugplaatsing hebt gehad vandaag
Zo ja veel sterkte met de stress en zo niet, natuurlijk ook sterkte want dan is het ook een tegenvaller geweest

Veel liefs,
Jo

Terug
Bovenaan