Dreigende vroeggeboorte

Hallo mama's,
Zijn er nog meer die ervaring hebben met (dreigende) vroeggeboorte. Ik heb een zeer verkorte baarmoedermond van 2 a 2.5 cm en ben woensdag opgenomen met weeën. Ik ben nu 27+6 dagen zwanger en zo ontzettend bang. Elke dag dat de kleine man blijft zitten is winst. Weeen waren gisteren minder en ik hoop dat het vandaag gewoon weg is. Ik hoop zo dat ik bij de geluksvogels hoor die die 37 weken red.. al zal dat wel met volledige bedrust zijn, maar liever 10 weken plat en een gezonde baby dan een kindje wat veelste vroeg ter wereld is komt.
Artsen en verpleging blijven ook allemaal politiek correct met uitspraken, maar ik heb zo'n behoefte aan een positief berichtje van hun kant...

Hoi ik had een bm hals van 11mm met 32 weken. Heb platter dan plat gelegen en echt goed rust genomen. Eerst ook 1.5 wk in het ziekenhuis gelegen en daarna thuis voortgezet. Ik heb het uit weten te houden tot 37 weken!
Ik stond echt echt alleen op voor het toilet. 
Veel succes!!

Hoi, ik ben afgelopen donderdag opgenomen met 30+5wk en een bmh van  15mm en 1 a 2cm ontsluiting.. nu is de bmh nog maar 11mm en moet ik volledig bedrust houden. De harde buiken blijven ook aanhouden. Ik vraag me nu ook af hoe het verder gaat. De longrijpspuitjes zijn nu gelukkig goed ingewerkt door de weeenremmers, maar de weeenremmers zijn nu ook gestopt en is het afwachten wat mijn lichaam doet. Zo'n onzekere tijd! 

Terug
Bovenaan