Dreigende zwangerschapsvergiftiging: vanaf nu thuis en rust houden (30 weken zwanger)

Hi dames,

Ik ben nu 30 weken zwanger van ons eerste kindje en moet helaas ivm een te hoge bloeddruk en het risico op zwangerschapsvergifiting vanaf nu thuis rust houden. Gelukkig geen volledige bedrust, dus mag nog wel wat rommelen in huis, maar werken is uit den boze, aldus de artsen. Helaas ook al even opgenomen geweest in het ziekenhuis maar mocht gelukkig na een weekend weer naar huis en moet nu iedere paar dagen terug voor de standaard controles (bloed, urine, CTG).

Alles voor onze kleine meid natuurlijk en ze doet het qua groei ook nog hartstikke goed :) maar het is wél even wennen om 4 weken eerder dan gepland ineens thuis te zitten. Ik kon op het forum hier verder geen topics over vinden, dus vandaar dat ik dit nieuwe topic open. Zijn er nog meer meiden die dit meemaken of meegemaakt hebben?

Groetjes!
 
Hoi hoi, zelf zwanger van een tweeling. 2e zwangerschap. Niet zoiets meegemaakt maar wou je even sterkte wensen. En probeer er vooral alsnog van te genieten. Voetjes omhoog, lekkere fruitsalade met yoghurt maken, romantische komedie en lekkere genieten. Hihi groetjes
 
Terug
Bovenaan