A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Al een tijdje lees ik mee op dit forum. In de eerste paar maanden deed ik ook nog vaak mee in de gesprekken. Maar nu naar anderhalf jaar vind ik het soms moeilijk om t elezen dat mensen in de eerste of tweede ronde al zwanger zijn. Ik gun het natuurlijk iedereen hoor, maar wanneer zijn wij aan de beurt
? Mijn man en ik hebben gisteren daarom maar even een goed gesprek gehad. We willen kijken of we naar de gyneacoloog mogen. Maarja, ik vind dat best wel eng. Ik had zo gehoopt dat het op de 'gewone' weg kon.
Wie kan mij vertellen wat mij te wachten staat?
En was het voor jullie ook even een drempel? Ik xou graag met mensen praten die in hetzelfde schuitje zitten of die hier ervaring mee hebben.
Liefs Barbara
27 jaar ( man 33 jaar)
Vanaf 16 juni 2006.
Al een tijdje lees ik mee op dit forum. In de eerste paar maanden deed ik ook nog vaak mee in de gesprekken. Maar nu naar anderhalf jaar vind ik het soms moeilijk om t elezen dat mensen in de eerste of tweede ronde al zwanger zijn. Ik gun het natuurlijk iedereen hoor, maar wanneer zijn wij aan de beurt
Wie kan mij vertellen wat mij te wachten staat?
En was het voor jullie ook even een drempel? Ik xou graag met mensen praten die in hetzelfde schuitje zitten of die hier ervaring mee hebben.
Liefs Barbara
27 jaar ( man 33 jaar)
Vanaf 16 juni 2006.