Dreumes 1.5 jaar wil niet meer slapen

<p>Beste mama's. </p><p>Heeft er iemand tips of ervaring voor me ?.</p><p>Ik heb een dochtertje van 1.5 jaar, eerst sliep ze ongeveer  van 12.00 tot 14.00 tussen de middag. En in de avond gaat ze rond 19.00/19.30 naar bed. </p><p>Als ik haar in de middag in bedje leg,  ligt ze uren wakker ..en dan haal ik haar maar weer eruit. En in de avond hetzelfde dan ligt ze eerst een uur te kletsen , en dan wil ze pas slapen. Gelukkig huilt ze verder niet en ligt ze gewoon te spelen/kletsen,  . Maar ik vraag me af hoe dit ineens kan, en of er meer kindjes last van hebben</p><p>Alvast bedankt :)</p>
 
En als je haar om 13.00u erin legt? Ik.merk bij mijn 2 dochters dat ze tussen de 14-17 maanden om 12.00 echt al moe zijn en vanaf 18 maanden verschuift dat ineens. Ineens kunnen ze de ochtend makkelijk wakker blijven en zijn ze om 12.00 nog niet moe..

Vanaf 17/18 maanden slapen ze bij mij dus pas om 13.00/13.30 tot 15.00. In de avond om 20.00 erin.

Stoppen met het middagdutje met 1.5 jaar is behoorlijk vroeg hoor.. dat kan eigenlijk nog niet, op z n vroegst met 2 jaar. Bij mij stopte het middagdutje met 2.5 jaar en vanaf toen gingen ze ook weer netjes om 19.00 naar bed.

En ik maak ze ook echt goed moe in de ochtend, we gaan elke dag op pad en naar buiten. Dat scheelt ook.
 
Dankjewel voor de reactie "s
Mijn kindje is rond half 8 wakker in de ochtend
Ja precies ik vond het ook enorm vroeg om nu al haar middag dutje over te slaan
Ik ga inderdaad proberen haar rond 13.00 nu naar bed te brengen 
 
Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn dochter, maar nu blijkt er met 18 maanden ook weer een slaapregressie te zijn. Ik wacht dus maar even af of dit inderdaad een "fase" is.
 
Terug
Bovenaan