<p>Goedenavond, </p><p>Onze dochter geboren op 9-7-2019 heeft sinds haar geboorte al slaap problemen...</p><p>We zijn bij ostheopaat geweest, ze heeft ook kma daar heeft ze de juiste voeding voor en ze heeft verborgen reflux, op dit moment weer gestart met nexium. </p><p>Ze heeft nog nooit langer als drie iir achter elkaar geslapen, nog de nachten "doorgeslapen" ze zit als we een goede nacht hebben minimaal drie keer stijl overeind in bed wat tot een a anderhalfuur kan duren.</p><p>Huisarts neemt ons niet serieus, cb neemt ons niet serieus, het is een fase mevrouw komt allemaal goed, of ze zal het wel niet nodig hebben. Als je ziet hoe vermoeid onze dochter is en haar slaap niet kan pakken op de momenten dat ze het eigenlijk zou moeten doen dan breekt je hart. Mijn man en ik slapen nu al bijna een jaar apart zodat we om en om dr nachten doen, hij op de logeerkamer en ik in ons eigen bed ( de liefde is er niet minder om hij is mijn steun en toeverlaat) dit puur zodat we er zslf niet aan onderdoorgaan.</p><p>We zitten nu in een vicieuze cirkel waar we maar niet uitkomen. Via de fysiotherapeut zijn we in contsxt gekomen met een kinderneuroloog en nu hebben we over een week een slaap eeg. </p><p>Zijn er ouders die dit ook mee hebben gemaakt en hoe hebben jullie dit opgelost. Ik weet dat er slexhte slapers bij zitten en dat dat kan maar geloof me dit slaat echt nergens meer op... Dit heeft niks te maken met gewoon niet willen slapen. </p><p> </p><p>Sorry voor mijn lang verhaal maar ik hoop dat jullie er zo een beetje een beter beeld bij krijgen</p><p>Liefs </p>